خانه ورزش اخبار ورزش جلالی: برای بردن استقلال باید سختکوش باشیم

جلالی: برای بردن استقلال باید سختکوش باشیم

0

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید: به دنبال این هستیم که تا با ارائه بازی زیبا مقابل استقلال به پیروزی برسیم.

به گزارش وب سایت نود، مجید جلالی ، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال اظهار کرد: ما نمی‌خواهیم موقعتیمان را در جدول رده‌بندی از دست بدهیم. فردا هدفمان این است علاوه بر ارائه فوتبال خوب نتیجه‌ هم بگیریم. می دانیم بردن استقلال آسان نیست اما باید سختکوش باشیم.

او در ادامه با بیان این که به دنبال ارائه بازی زیبا هستند، گفت‌: من در کنار نیمکت‌های متفاوتی بازی‌های زیادی را انجام داده‌ام. من روزی به خودم افتخار می‌کنم که در کنار یک بازی خوب نتیجه‌ هم بگیرم. چیزی که مقابل تراکتورسازی انجام دادیم اعتماد به نفسمان را بالاتر برد. یکی از بازی‌های اول فصل ما را با بازی‌های الان ما مقایسه کنید پیشرفت زیادی داشته ایم. الان هم که نتوانستیم نتیجه‌ بگیریم به خاطر تغییر استراتژی بوده است که امیدواریم بهتر شویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره انتقال منشا در فصل نقل‌ و انتقالات، بیان‌ کرد: تا الان صحبت‌هایی را شنیده‌ایم که روی ذهن ما مخرب بوده است. ما کوچکترین اقدامی برای این مساله ندیده‌ایم. شاید اگر اقدامی هم شود ما محترمانه جواب منفی دهیم.  تا چند روز آینده این پرونده را می بندیم. البته در این روزها یک باشگاه به منشا پیشنهاد ۹۰۰ هزار دلاری داده که ۳۰۰ هزار دلار آن برای نیم فصل و ۶۰۰ هزار دلار دیگر آن برای فصل آینده بود.

جلالی با بیان این که همه بازیکنانش را در این بازی در اختیار دارد، درباره جدایی آرش برهانی، خاطر نشان کرد: دلیل این جدایی صرفا فنی بوده است آرش به خاطر مصدومیت از دوران آمادگی فاصله گرفته است. طبیعی است که بازیکنی مثل آرش دوست داشته باشد بازی کند. من هم با باشگاه صحبت کردم که اجازه جدایی او را بدهم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *