خانه ورزش اخبار ورزش جنوا ۱ – ۰ اینتر؛ قطع امید نراتزوری بحران زده از کسب سهمیه اروپایی

جنوا ۱ – ۰ اینتر؛ قطع امید نراتزوری بحران زده از کسب سهمیه اروپایی

0

تیم های جنوا و اینتر از هفته سی و پنجم سری آ در ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه ۲۲: مدل سانتر ارسالی را به خوبی دور نکرد تا توپ به پالادینو برسد. این بازیکن توپ را به پاندف رساند تا او دروازه اینتر را هدف بگیرد اما هندانوویچ ضربه این بازیکن را مهار کرد.

دقیقه ۳۰: توپ به ادر در پشت محوطه جریمه رسید و این بازیکن با یک شوت تماشایی دروازه جنوا را هدف گرفت اما دروازه بان این تیم با یک عکس العمل خوب دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه ۴۱: پریسیچ در فضای خالی در سمت چپ زمین صاحب توپ شد و سانتر زمینی خوبی به دهانه دروازه فرستاد اما هیچ یک از بازیکنان اینتر نتوانستند از این موقعیت مناسب استفاده کنند.

دقیقه ۴۹: پاندف روی سانتر ارسالی در موقعیت خوبی در محوطه جریمه اینتر صاحب توپ شد اما نتوانست ضربه خوبی بزند تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۵۷: پریسیچ در فضای خوبی صاحب توپ شد و به سمت دروازه جنوا حرکت کرد و با یک شوت محکم دروازه این تیم را هدف گرفت اما دروازه بان جنوا با یک عکس العمل تماشایی مانع از گلزنی این بازیکن شد.

دقیقه ۷۰: تیم میزبان برخلاف جریان بازی توانست به گل برسد. ولوسو با یک حرکت خوب به دروازه اینتر نزدیک شد و با یک شوت تماشایی دروازه هندانوویچ را هدف گرفت اما ضربه اش به تیر دروازه خورد و پاندف در برگشت توانست دروازه تیم سابقش را باز کند.

دقیقه ۸۶: پریسیچ روی کرنر ارسالی صاحب توپ شد و با یک ضربه والی دروازه جنوا را هدف گرفت اما توپ به دست مدافع این تیم برخورد کرد تا داور اعلام ضربه پنالتی کند. کاندروا پشت ضربه پنالتی قرار گرفت اما دروازه بان جنوا با یک عکس العمل تماشایی ضربه این بازیکن را مهار کرد تا نتیجه تغییری نکند.

دقیقه ۸۸: کوندوگبیا به دلیل اعتراض به داور با کارت قرمز مستقیم مواجه شد تا نراتزوری بازی را با ۱۰ نفر به پایان رساند.

 این بازی در نهایت با شکست اینتر به پایان رسید تا شاگردان پیولی برای هفتمین بازی پیاپی از کسب پیروزی در سری آ باز بماند. نراتزوری با این شکست همان ۵۶ امتیازی باقی ماند تا فاصله اش با آتالانتا ۶۵ امتیازی در رده پنجم تغییری نکند و دیگر امیدی به کسب سهمیه لیگ اروپا نداشته باشد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *