خانه ورزش اخبار ورزش حاج‌رضایی: باید قدردان کی‌روش و بازیکنان تیم ملی باشیم/ تغییر نسل به سود فوتبال ما شد

حاج‌رضایی: باید قدردان کی‌روش و بازیکنان تیم ملی باشیم/ تغییر نسل به سود فوتبال ما شد

0

امیر حاج‌رضایی در خصوص دومین صعود پی‌درپی تیم ملی ایران به جام جهانی اظهار داشت: در حال حاضر دچار هیجان و شادی هستیم و نمی‌توانیم به طور دقیق در خصوص مسائل فنی اظهارنظر کنیم و قطعا اظهارنظر فنی در این مقطع کار راحتی نیست اما نباید فراموش کنیم که موفق به شکست حریف سخت‌کوشی شدیم.

وی اضافه کرد: همواره دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان مسابقه دشواری برای ما بوده ولی ما تیم برتر زمین بودیم و نسبت به دیدارهای گذشته قاطعانه‌تر موفق به شکست آنها شدیم.

پیشکسوت فوتبال ایران با تقدیر از کادرفنی تیم ملی عنوان کرد: باید بابت این صعود قدردان کادرفنی، همکاران فنی کی‌روش و بازیکنان زحمتکش تیم ملی باشیم چرا که فوتبال با برنامه و منظمی را ارائه کردیم و در نهایت موفق به صعود به جام جهانی شدیم. تغییر نسل تیم ملی از بعد جام جهانی ۲۰۱۴ به سود فوتبال ما تمام شد و فقط کافی است نگاهی به نیمکت تیم ملی می‌انداختیم تا متوجه شویم که چه بازیکنان به درد بخوری روی نیمکت تیم ملی نشسته بودند، این نتیجه زحمات همه کسانی بود که به تیم ملی کمک کردند و باید بابت این مسئله از فدراسیون فوتبال و کادرفنی تشکر و قدردانی کنیم.

حاج‌رضایی افزود: مهم‌ترین مسئله در حال حاضر حفظ کی‌روش برای فوتبال ایران است و این موضوع نیز نباید به صعود‌های ما به جام جهانی ربط داشته باشد بلکه باید به دنبال انجام کارهای زیربنایی با حضور این مربی باتجربه و باسواد باشیم. برای رفع نواقص خود و حرکت در مسیر پیشرفت باید بهترین استفاده را از کی‌روش انجام دهیم. همواره پیروزی‌های ما مقطعی بوده اما برای اینکه مسیر پیشرفت ما دائمی باشد، نیازمند حفظ کی‌روش هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که تیم ملی چه برنامه‌ای برای حضور در جام جهانی باید داشته باشد گفت: قطعا کی‌روش برای حضور ما در جام جهانی برنامه می‌دهد اما مهم‌تر از برنامه بحث اجرای آن است که فدراسیون باید توانایی اجرای آن را داشته باشد. باید وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال کمک و از بازی‌ها و اردوهای تیم ملی حمایت کند تا در فاصله یک سال به جام جهانی با قدرت خود را برای حضور در این رویداد مهم آماده کنیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *