قابلیت Backwards Compatibility یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های کنسول نسل هشتمی مایکروسافت به شما می‌رود. هر هفته شاهد اضافه شدن چندین بازی به این سرویس هستیم و حال مایکروسافت قصد دارد بسیاری از بازی‌های موجود در قابلیت Backwards Compatibility را با تخفیف به فروش برساند.

بر این اساس از روز 26 اردیبهشت مصادف با 16 می 275 بازی از عناوین حاضر در این قابلیت با تخفیف 75 درصدی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند. از میان عناوین شاخص موجود در این «فروش فوق‌العاده» می‌توان به Call of Duty: Black Ops II ،Red Dead Redemption ،Grand Theft Auto IV و Skate 3 اشاره کرد. لیست کامل حراجی بازی‌های قابلیت Backwards Compatibility به زودی اعلام خواهد شد.

پیش از این بازیکنان بسیاری خواستار اضافه شدن بازی Call of Duty: Black Ops II به لیست عناوین موجود در قابلیت پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان بودند. حال و پس از قرارگیری این اثر در Backwards Compatibility، بازی The Elder Scrolls V: Skyrim بیشتر تعداد در خواست برای اضافه شدن به این سرویس را دارد.

همچنین در روز شنبه تخفیفات هفتگی کاربران طلایی شبکه ایکس‌باکس لایو اعلام می‌شود که با توجه به آن و این حراجی بزرگ، می‌توان گفت مایکروسافت صد دارد هفته به یادماندنی برای دارندگان خانواده ایکس‌باکس رقم بزند.

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *