خانه ورزش اخبار ورزش حمایت چک از سانچز: متهم کردن الکسیس به خندیدن روی نیمکت بی شرمی است

حمایت چک از سانچز: متهم کردن الکسیس به خندیدن روی نیمکت بی شرمی است

0

پس از دریافت گل پنجم از بایرن مونیخ، ویدئو ها و تصاویری از خندیدن الکسیس سانچز روی نیمکت ذخیره ها منتشر شد. حال چک تمامی ادعاهای مطرح شده را دروغ خوانده و اذعان داشت که مهاجم تیمش هم اندازه سایر بازیکنان از باخت ناراحت بوده است.

به نقل از سایت fourfourtwo، هفته گذشته و در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم بایرن مونیخ و آرسنال به مصاف هم رفتند که در پایان این بایرن مونیخ بود که در مجموع توانست با نتیجه ۱۰ بر ۲ تیم لندنی را تحقیر کند. الکسیس سانچز که بر اساس برخی از اخبار رابطه چندان خوبی با آرسن ونگر ندارد، پس از تعویض و در زمانی که تیمش گل پنجم را از باواریایی ها دریافت کرد در حالی که به نظر در حال خندیدن می رسید توسط دوربین های تلویزیونی شکار شد و از آن پس مورد انتقادات زیادی واقع شده است.

چک در مورد سانچز و وقایع و انتقادات روز های گذشته گفت:

نتیجه ناراحت کننده ای بود و همانطور که من دیدم الکسیس نیز ناراحت بود. متاسفانه وقتی شما جمله «اگر گل دوم را به ثمر می رساندیم، همه چیز فرق می کرد» را می گویید، سپس از روی ناراحتی آهی می کشید این اتفاق می افتد. اما در آخر، واقعیت این است که ۵-۱ عقب افتاده اید و کسی داستان را تغییر می دهد می گوید که شما در حال خندیدن روی نیمکت هستید (اشاره چک به اینکه الکسیس سانچز بعد از گفتن این جمله آهی از روی حسرت کشیده است و آن در تلویزیون خنده دیده شده است).

بی احترامی خیلی بزرگی به او شده است. اما واضح است که متاسفانه شما می توانید عکسی بگیرید و هر طور که بخواهید آن را تفسیر کنید. اما ما می دانیم که الکسیس سانچز دقیقا چه گفته است و می دانیم که همانند بقیه بازیکنان نیز از آن نتیجه ناراحت و نا امید بود. این موضوع مایه تاسف است.

چک همچنین در میان انتقاد هواداران به حمایت از آرسن ونگر پرداخت و گفت:

مربی هم نقش بزرگی در بازی دارد، اما این شما هستید که به عنوان بازیکن در زمین حضور دارید. اگر شما نخواهید بدوید مربی نمی تواند باعث دویدن تان در زمین شود. نمی تواند کاری کند که شما در لحظات حساس تصمیم های درست بگیرید. واضح است که بازیکنان باید احساس مسئولیت کنند. همه باید در شرایطی که قرار داریم، احساس مسئولیت کنند و باید تلاش کنند که از این وضعیت سخت و دشوار رها شویم.

دروازه بان سابق چلسی که به همراه آبی ها در سال ۲۰۱۲ با غلبه بر بایرن مونیخ فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد در ادامه درباره بازی تیمش در FA Cup گفت:

این همان راهی است که باید برای نجات یافتن از این وضعیت باشد. این هفته بعد از بازی با بایرن مونیخ، سه روز سخت پشت سر گذاشتیم. ما باید خودمان را آماده می کردیم و این واکنشی است که نیاز داشتیم که از خود نشان دهیم. فکر می کنم که در فوتبال همه چیز سریع اتفاق می افتد و به همان سرعت که زمین می خورید اوج می گیرید. به همین دلیل شما باید هر روز تلاش کنید تا آماده شوید.

در فوتبال شما فقط برای چیزهایی تلاش می کنید که می توانید آن را کنترل کنید و اتفاقات خارج از زمین را نمی توان کنترل کرد. شما فقط می توانید آمادگی و نمایش خود در زمین را کنترل کنید. پس به عنوان یک بازیکن شما روی این موضوع تمرکز می کنید و اعتقاد دارم که آرسن ونگر نیز به عنوان یک مربی همین کار را انجام می دهد. مهیا و آماده بودن از لحاظ تیمی و سپس بهترین عملکرد خود را انجام دادن، می تواند کلید حل مشکلاتمان باشد و فکر می کنم که اگر نتایج خوبی کسب کنیم، شرایط و اتمسفر نیز به کلی تغییر می کند.

لازم به ذکر است که آرسنال با ۱۳ امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول در رده پنجم قرار دارد و می توان گفت دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد. آرسن ونگر آخرین قهرمانی لیگ خود را در فصل ۰۴-۲۰۰۳ جشن گرفت و حال ۱۳ سال از آن موقع می گذرد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *