خانه ورزش اخبار ورزش خرمگاه: اول باید بازیکنان فعلی‌مان را حفظ کنیم

خرمگاه: اول باید بازیکنان فعلی‌مان را حفظ کنیم

0

در چارچوب هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال تهران و سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

محمد خرمگاه در پایان این دیدار اظهار داشت: ما توانستیم نیمه دوم فشار بیاوریم تابتوانیم از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم نتیجه بازی را عوض کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چطور می‌شود در این چهار بازی نتیجه شکست را به پیروزی تبدیل کنید، گفت: عامل اصلی ما این هواداران هستند که از روز اول حمایت خیلی خوبی از تیم داشتند که این بچه‌ها نیز انرژی مضاعف گرفتند، البته خود بچه‌ها هم با همت زیاد و شرایط خیلی خوب و دوندگی زیاد توانستند این تاکتیک‌هایی که در زمین داریم را پیاده کردند. خدا را شکر که این در کار تاکتیکی ما دیکته شده است که اگر ما عقب افتادیم بتوانیم جبران کنیم.

خرمگاه در پاسخ به این سؤال که بازی شما در لیگ برتر تمام شده و راجع به بازی با التعاون صحبت کنید، گفت: ببینید باید منطقی باشیم، ما می‌رویم تا در زمین حریف بازی کنیم، شرایط آب و هوایی یک مقدار برای ما سخت است، باید شرایطی را رقم بزنیم و باهوش باشیم که بتوانیم اول دفاع را سفت نگه داریم و بعد از آن بتوانیم باهوش به تیم حریف ضربه بزنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که این تیم به نظر شما شرایط موفقیت در آسیا را دارد، یعنی اینکه می‌تواند تا چند مرحله آخر پیش برود، گفت: فکر نمی‌کنیم، تلاش می‌کنم تا روز آخر بتوانیم این کار را انجام دهیم.

خرمگاه در پاسخ به این سؤال که گویا مدیران استقلال گفته‌اند برای فصل آینده دو بازیکن نیاز داریم، شما چه نظری دارید؟ گفت: هنوز صددرصد به آن موضوع نرسیده‌ایم که چند بازیکن می‌خواهیم، اما ما اولین چیزی که انجام می‌دهیم این است که بتوانیم بازیکنان خودمان را حفظ کنیم، خیلی برای ما مهم است که قرارداد ۱۱ بازیکن ما تمام شده و بتوانیم اول آنها را حفظ کنیم و بعد در مورد مسائل دیگر صحبت کنیم.

فارس

  • خرمگاه: روز سختی مقابل گسترش فولاد داریم

    محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز، اظهار داشت: فردا دیدار سختی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *