خانه ورزش اخبار ورزش خوردبین: بازی با استقلال تلخ‌ترین بازی ما بود

خوردبین: بازی با استقلال تلخ‌ترین بازی ما بود

0

به نقل از مهر، محمود خوردبین درباره قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر بعد از بازی با ماشین سازی و اتفاقاتی که در این بازی رخ داد، گفت: با برد مقابل ماشین سازی قهرمانی ما مسجل شد و این باعث خوشحالی ما و هواداران بود. اتفاقاتی که در تبریز افتاد متاسفانه کار درستی نبود. این یک کار برنامه ریزی شده بود که بی ادبی کنند و سنگ پرتاب کنند و حتی یک سنگ هم به دست من خورد. اینها مشکلاتی بوجود آورد. چون قهرمان شده ایم همه اینها را فراموش می کنیم.

سرپرست پرسپولیس درباره اینکه تلخ‌ترین و شیرین‌ترین بازی سرخپوشان در این فصل کدام مسابقات بوده است، گفت: به نظرم تلخ‌ترین بازی این فصل ما با استقلال بود. با این حال بیشتر مسابقاتمان خوب و شیرین بود بخصوص بازی برگشت با تراکتورسازی در تهران.

وی تاکید کرد: ما این فصل تیم خوبی داشتیم. ابتدای فصل گفته بودم دو یا سه هفته مانده به پایان مسابقات قهرمان خواهیم شد که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد.

سرپرست پرسپولیس با بیان اینکه صد درصد از بازیکنان تیم راضی بوده است گفت: تیم ما یکدست بود و همه طوری بودیم که به همدیگر کمک کردیم. بازیکنان، کادر فنی و مدیران باشگاه دست به دست هم دادیم و قهرمان شدیم.

خوردبین زمان سفر به مسقط برای بازی با الهلال و برگزاری جشن قهرمانی بعد از بازی با پدیده تاکید کرد: معلوم نیست بتوانیم جشن قهرمانی را در پایان کدام بازی بگیریم. خواهش کردیم بازی با پدیده  به جای پنجشنبه روز چهارشنبه برگزار شود تا بعد از بازی به فرودگاه برویم و به مسقط پرواز کنیم. ما ساعت ۵ صبح پنجشنبه به مسقط می رویم و برای همین هنوز آن جریان (برگزاری جشن قهرمانی) معلوم نیست.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *