خانه ورزش اخبار ورزش خیز پدیده برای تصاحب رکورد پرسپولیس

خیز پدیده برای تصاحب رکورد پرسپولیس

0

برد پدیده مقابل ماشین سازی، پنجمین برد پیاپی این تیم مشهدی بود. عملکرد پدیده در این هفته ها باورنکردنی است.

پدیده در هفته بیست و یکم، پس از باخت یک-صفر مقابل فولاد در مشهد در رده سیزدهم قرار گرفت و تنها دو امتیاز با منطقه سقوط فاصله داشت. زنگ خطر برای این تیم به صدا در آمده بود. پیش از این باخت، اختلافات آنقدر در پدیده بالا گرفته بود که مدیرعامل باشگاه پرویز مظلومی جانشین رضا مهاجری کرد. تغییری که با وتوی هیات مدیره روبرو شد. مدیرعامل رفت و رضا مهاجری کاری کرد کارستان.

پدیده پس از هفته بیست و یکم، کاملا خطر سقوط را جلوی خود می دید اما به یکباره جهش این تیم شروع شد. پنج برد متوالی مقابل صنعت نفت آبادان، گسترش فولاد، پیکان، صبا و ماشین سازی موجب شد تا این تیم حالا در رده هفتم قرار بگیرد. تیمی که خطر سقوط را احساس می کرد حالا شانس آسیایی شدن دارد چراکه پدیده با تیم چهارم جدول تنها دو امتیاز فاصله دارد.

تیمی که تا پنج هفته قبل در منطقه سقوط قرار داشت حالا شانس مسلم چهارم شدن در لیگ برتر است.

پدیده می تواند یک رکورد دیگر هم به نام خود ثبت کند؛ بیشترین برد متوالی در این فصل.

این رکورد هم اکنون با شش برد متوالی در اختیار پرسپولیس است. پرسپولیس تا پیش از داربی شش بازی پشت سرهم را برده بود اما در نهایت مقابل استقلال باخت.

دیگر تیم هایی که در این فصل رکورد خوبی در زمینه برد پیاپی به جا گذاشتند ذوب آهن و استقلال اند.

ذوب آهن اولین تیمی بود که در این فصل در این زمینه رکوردشکنی کرد و بین هفته های ۱۰ تا پانزدهم پنج بازی را برد. پرسپولیس در ادامه لیگ موفق شد رکورد ذوب آهن را بشکند. استقلال هم خود را به رکورد پرسپولیس نزدیک کرد و در آستانه برد ششم قرار گرفت اما تساوی مقابل سیاه جامگان در هفته بیست و سوم بردهای متوالی استقلال را در عدد پنج متوقف کرد.

حالا پدیده می تواند به رکورد پرسپولیس برسد. این تیم اگر در بازی هفته بیست و هفتم خود تراکتورسازی را در مشهد شکست دهد ششمین برد متوالی‌اش را جشن می گیرد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *