یکی از چیزهایی که The Last of Us را به عنوانی فوق‌ العاده تبدیل کرد، این بود که نویسندگان ناتی داگ سعی بر این داشتند که نه تنها راجع به دنیای بازی، بلکه در رابطه با دنیای واقعی هم پیامی به مخاطب انتقال دهند. آن پیام به‌طور واضحی در پایان نسخه اول نشان داده شد بنابراین نباید تعجب کنیم که “عقاید سیاسی” برروی The Last of Us: Part 2 هم تاثیر گذار باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GamingBolt، ما در حال حاضر می‌دانیم که نویسندگان ناتی داگ داستان “بسیار قدرت‌مندی” را برای بازی برنامه‌ریزی کرده‌اند. نیل دراکمن به عنوان کارگردان بازی اعلام نموده وارد کردن دیدگاه شخصی نویسندگان نسبت به دنیای واقعی در نسخه اول، قرار است در The Last of Us: Part 2 هم ادامه داشته باشد.

در حساب توئیتر نیل دراکمن طی یک گفت‌وگو که در حال حاضر هم حذف شده، از وی خواسته شد عقاید سیاسی را وارد نسخه دوم نکنند اما او اینگونه پاسخ داد:

چنین کاری را نمی‌توان انجام داد. نویسندگان با دیدشان نسبت به دنیا کار می‌کنند. برای مثال باید بگویم پایان The Last of Us بسیار از “عقاید سیاسی” من الهام گرفته شده است.

از آنجا که همین عقاید توانستند نسخه اول را بسیار زیبا و خوب سازند، ما را هم به عنوان کسانی که از شنیدن این خبر خوشحال شده‌اند به حساب آورید.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *