Square Enix گزارش درآمد خود طی 9 ماه اخیر تا 31 دسامبر را منتشر کرده که به‌نظر می‌رسد درآمد و سود این شرکت افزایش داشته‌اند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از گیم‌اسپات، این شرکت 190 بیلیون ین (1.7 بیلیون دلار) داشته که طی همین بازه زمانی در سال گذشته 152 بیلیون ین (1.3 بیلیون دلار) بوده است. Square Enix به‌طور کلی 17 بیلیون ین (151 میلیون دلار) سود کرده که این رقم در سال گذشته 13.5 بیلیون ین (120 میلیون دلار) گزارش شد بنابراین می‌توان گفت سود آن‌ها هم افزایش یافت. مجموعا درآمد و سود این شرکت به ترتیب 24.4 و 26 درصد بیشتر بوده است.

Square Enix بسیاری از عناوین مهم تازه عرضه شده خود مانند Final Fantasy XV و نسخه پلی‌استیشن 4 Rise of the Tomb Raider را در این گزارش نام برد اما راجع به میزان فروش آن‌ها صحبتی نکرد. Square Enix در ژانویه گفته بود 6 میلیون نسخه از Final Fantasy XV به فروشگاه‌ها ارسال شده است.

در این گزارش، Square Enix گفت فروش دیجیتالی بازی‌ها “قوی” بوده گرچه نام هیچ عنوانی ذکر نشد.

درآمد عناوین MMO برای این شرکت “عملکرد ثابتی” از خود نشان داده‌‌اند اما به دلیل عدم انتشار یک گسترش‌دهنده بزرگ طی 9 ماه اخیر، درآمد آن‌ها ضربه دیده است.

علاوه بر این، روش خالص و درآمد عملیاتی برای گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی به لطف بازی‌هایی مانند Final Fantasy Brave Exvius ،Hoshi No Dragon Quest و Dragon Quest Monsters Super Light “به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است.

Digital Entertainment، بخش بازی Square Enix، درآمد 146 بیلیون ین (32 درصد افزایش) و 21.8 بیلیون ین درآمد عملیاتی (5.8 افزایش) داشته است.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *