خانه ورزش اخبار ورزش دراکسلر: دوران حضورم در وولفسبورگ همانند کابوس بود؛ لوو همیشه از من حمایت کرد

دراکسلر: دوران حضورم در وولفسبورگ همانند کابوس بود؛ لوو همیشه از من حمایت کرد

0

هافبک پاریسن ژرمن از سرمربی تیم ملی آلمان تشکر می کند.

به گزارش وبسایت نود، یولین دراکسلر ۲۳ ساله در ژانویه از وولفسبورگ جدا شد و به پاریسن ژرمن پیوست. دراکسلر شروع خوبی در تیم جدیدش داشته و یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان چند روز قبل از تصمیم دراکسلر حمایت کرد.

دراکسلر در مصاحبه با دی ولت گفت:

دروان حضورم در وولفسبورگ آسان نبود. من نظرات لوو را خواندم و صحبت های او باعث خوشحالی من شد. در ماه هایی که مشکلات همچون باران بر سر من می باریدند یواخیم لوو همیشه از من حمایت کرد و همیشه برای صحبت کردن در دسترس بود. او برای من، بخاطر به دست آوردن فرصت بازی در یک باشگاه سطح جهانی خوشحال بود.

دراکسلر خیلی زود در ترکیب پاریسن ژرمن جا افتاد و جایگاه ثابتی برای خود پیدا کرد. او تاکنون در تمامی رقابت ها ۴ گل برای این تیم به ثمر رسانده است. پاریسن ژرمن هم اکنون برای بازی روز سه شنبه مقابل بارسلونا آماده می شود و دراکسلر به احتمال فراوان یکی از انتخاب های اولیه اونای امری خواهد بود. دراکسلر در ادامه صحبت هایش درباره دوران حضورش پاریسن ژرمن گفت:

بسیار خوب و سرگرم کننده است و دقیقا مخالف دوران حضورم در وولفسبورگ است جایی که انگیزه و شخصیت من زیر سئوال رفت. طی ماه ها در رسانه ها درباره شخصیت من صحبت شد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *