خانه ورزش اخبار ورزش دنیس سوارز: پیشرفت خوبی داشته ام

دنیس سوارز: پیشرفت خوبی داشته ام

0

دنیس سوارز در جریان برتری ۵-۲ بارسلونا مقابل سوسیه داد دو بار برای بارسلونا گلزنی کرد تا یکی از برترین بازیکنان کاتالان ها در این دیدار لقب بگیرد.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا در دیدار برگشت کوپا دل ری با حساب ۵-۲ مقابل سوسیه داد به برتری رسید تا به نیمه نهایی این مسابقات صعود کند، دنیس سوارز در این دیدار با دو گلی که به ثمر رساند نمایش درخشانی داشت. او پس از این دیدار با ابراز خوشحالی از عملکرد خود گفت:

در حال حاضر بسیار خوشحالم چرا که با این هدف به بارسلونا بازگشتم که بتواننم در دیدارهای مختلف برای این تیم به میدان بروم و احساس می کنم در حال حاضر نمایش های بهتری ارائه می دهم. بازی را به خوبی آغاز کردیم و از فضاهای به دست آمده به خوبی استفاده کردیم، با وجود MSN اگر نتوانیم از فضاهای به دست آمده استفاده کنیم قطعا  نتیجه مناسبی دریافت نخواهیم کرد. نگران این دیدار نبودیم و تنها می خواستیم نمایشی جذاب و همراه با پیروزی را به نمایش بگذاریم. در حال حاضر در نیمه نهایی حضور داریم و روی بازی مقابل بتیس تمرکز کرده ایم.

سوارز در ادامه در خصوص درک متقابلی که از مسی دارد افزود:

مقابل تیمی قدرتمند موقعیت های خوبی را ایجاد کردیم و توانستیم از آن ها استفاده کنیم. زمانی که به عنوان هافبک راست و نزدیک به مسی بازی می کنم، شرایط بهتری خواهم داشت، ارتباط خوبی با مسی دارم و بازی یکدیگر را به خوبی درک می کنیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *