خانه ورزش اخبار ورزش دپورتیوو لاکرونیا ۲ – ۱ بارسلونا؛ سقوط کاتالان ها از فراز ابرها در ریازور بارانی

دپورتیوو لاکرونیا ۲ – ۱ بارسلونا؛ سقوط کاتالان ها از فراز ابرها در ریازور بارانی

0

دپورتیوو که با مربی جدید خود، په په مل در ۳ هفته گذشته موفق شده است ۵ امتیاز کسب کند و تا حدی از منطقه سقوط فاصله بگیرد برای اینکه دوباره وضعیت بحرانی را تجربه نکند با انگیزه کسب امتیاز پا به این دیدار گذاشت، از سوی مقابل کاتالان ها که چهارشنبه شب بازگشت تماشایی به لیگ قهرمانان اروپا داشتند با روحیه ای مضاعف پا به این دیدار گذاشتند. دو تیم با ترکیب زیر به میدان رفتند:

ترکیب دپورتیوو لاکرونیا:

لوکس، خوان فران، آلبنتوسا، آریباس، ناوارو، برگانتینوش، بورخس، گاما، فجر، خیل، خوسلو

ترکیب بارسلونا:

تراشتگن، روبرتو، پیکه، ماسکرانو، آلبا، گومز، بوسکتس، دنیس سوارز، مسی، سوارز، آردا توران

بارسلونا این دیدار را با هدف پیروزی از ابتدا هجومی آغاز کرد اما موفق نشد موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کند. دفاع هدفمند بازیکنان دپورتیوو مانع از این شد که بازیکنان بارسلونا موقعیتی جدی به دست آورند. با این حال نخستین موقعیت حساس بلوگرانا روی همکاری مسی و سوارز به دست آمد که باز هم دفاع قدرتمند دپور مانع از گلزنی مسی شد.

دقیقه ۲۷: ارسال تماشایی مسی از روی ضربه آزاد سوارز را بدون مزاحم در موقعیت مناسب هدزنی قرار داد، این مهاجم اروگوئه ای از روی خط محوطه شش قدم ضربه سر خود را روانه دروازه کرد اما ضربه این بازیکن درست به جایی رفت که لوکس قرار داشت.

دقیقه ۴۰: ارسال زمینی بازیکنان دپور برای خوسلو با ضربه او همراه شد اما عکس العمل تماشایی تراشتگن مانع گلزنی از این تیم شد.

دقیقه ۴۰: دپور روی ارسال کرنر موقعیت خوبی به دست آورد، ضربه اول بازیکنان این تیم با دفع ناقص تراشتگن همراه شد و خوسلو توپ برگشتی را به نخستین گل این دیدار تبدیل کرد.

دقیقه ۴۲: بارسا خیلی زود می توانست نتیجه را جبران کند. ارسال بازیکنان این تیم روی کرنر در موقعیت خوبی به پیکه رسید، مدافع بارسلونا توپ را مهار کرد و ضربه اش را روانه دروازه حریف کرد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه نخست این دیدار در حالی به پایان رسید که بازیکنان دپورتیوو با ارائه دیداری هوشمندانه موفق شدند اجازه ندهند بارسا موقعیت مناسبی به دست آورد و اندک موقعیت های کاتالان ها با اشتباه مهاجمین این تیم به بیرون رفت، بازیکنان تیم صاحب خانه روی ضد حملات خطرناک نشان دادند تا در نهایت روی ضربه کرنر بازیکنان صاحب خانه به نخستین گل این دیدار دست یابند.

بارسا نیمه دوم این دیدار را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل تساوی دست یافت.

دقیقه ۴۷: ارسال دنیس سوارز به داخل محوطه با دفع ناقص بازیکنان دپور همراه شد و لوییز سوارز روی توپ برگشتی با ضربه ای سرضرب دروازه حریف را گشود.

در ادامه دپورتیوو روی چند حمله می توانست دروازه بارسلونا را باز کند که بی دقتی مهاجمین این تیم باعث شد این دیدار همچنان با نتیجه تساوی ادامه یابد.

در ادامه دپور باز هم روی ضد حمله می توانست به گل برسد اما ضربه سنگین و روی پای خوسلو بار دیگر توسط تراشتگن مهار شد. بارسلونا که در این دقایق دوباره با سیستم ۳-۴-۳ به بازی ادامه می داد روی ضد حملات آسیب پذیر به نظر می رسید.

دقیقه ۷۴: ضربه بازیکنان دپورتیوو که به تیرک برخورد کرده بود و به بیرون رفته بود به اشتباه توسط داور کرنر اعلام شد، ارسال بازیکنان این تیم از روی نقطه کرنر با ضربه سر برگانتینوش به گل دوم دپورتیوو تبدیل شد.

دقیقه ۸۰: همکاری تماشایی بازیکنان بارسا با پاس کات بک روبرتو همراه شد تا سوارز موقعیتی استثنایی داشته باشد، ضربه او درست به همان جایی رفت که لوکس قرار داشت تا بارسا موفق نشود گل تساوی را به ثمر برساند.

در ادامه بارسلونا باز هم سراسر حمله شد اما باز هم روی ضد حملات آسیب پذیر نشان داد و بیشتر از اینکه موفق شود موقعیت مناسب گلزنی به دست آورد روی ضد حملات غافلگیر می شد.

دقیقه ۹۳: بازیکنان لاکرونیا روی ضد حمله با تراشتگن دو به تک شدند اما عکس العمل تماشایی این دروازه بان امیدهای بارسا را همچنان زنده نگاه داشت.

در نهایت نیمه دوم این دیدار در حالی به پایان رسید که بارسا هر چه زد به در بسته خورد و شرایط نه چندان خوب بدنی بازیکنان این تیم عاملی شد تا در نهایت کاتالان ها پس از ۱۹ دیدار پیاپی در مسابقات لالیگا طعم شکست را بچشند.

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *