خانه ورزش اخبار ورزش دپورتیوو لاکرونیا ۲ – ۶ رئال مادرید؛ پیروزی ارزشمند شاگردان زیدان با درخشش فرصت طلب ها

دپورتیوو لاکرونیا ۲ – ۶ رئال مادرید؛ پیروزی ارزشمند شاگردان زیدان با درخشش فرصت طلب ها

0

تیم رئال مادرید بعد از شکست خانگی هفته گذشته مقابل بارسلونا، این هفته در ورزشگاه ریازور و با ستاره های جوان و با انگیزه اش به مصاف دپورتیوو رفت و در نهایت به یک پیروزی ارزشمند و قاطع دست یافت و ۷۸ امتیازی شد.

دقیقه ‘۱ (۰-۱)(آلوارو موراتا): رئال مادرید خیلی زود به گل رسید؛ پاس در عمق ایسکو برای موراتا، با نفوذ مهاجم اسپانیایی به داخل محوطه و ضربه ای دقیق از زاویه ای بسته همراه شد که توپ پس از برخورد با دستان لوکس، به طاق دروازه راه یافت.

دقیقه ‘۴: این بار آسنسیو از همان منطقه به داخل محوطه دپور نفوذ کرد و پس از دریبل مدافع حریف ضربه آرامی به توپ زد که دروازه بان به راحتی آن را مهار کرد.

دقیقه ‘۷: ضربه فنی و تماشایی ایسکو از گوشه سمت چپ محوطه دپورتیوو به شکلی خطرناک و مواج از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ‘۱۰: این بار موراتا داخل محوطه از سد مدافع پیش روی خود گذشت و در موقعیت تک به تک به توپ ضربه زد که لوکس با واکنشی عالی ضربه او را مهار کرد تا فرصت ها یکی پس از دیگری برای رئال مادرید از دست بروند.

دقیقه ‘۱۳: شوت زیبای آسنسیو از پشت محوطه این بار به تیر عمودی برخورد کرد و به بیرون رفت تا همچنان فشار روی دروازه تیم میزبان حفظ شود.

دقیقه ‘۱۴ (۰-۲)(خامس رودریگز): حمله ای که با کواچیچ آغاز شد، در سمت راست به لوکاس وازکز رسید و ارسال زمینی این بازیکن به دهانه دروازه با بغل پای مطمئن و تماشایی خامس برای دومین بار وارد دروازه دپور شد.

دقیقه ‘۱۷: روی پاس طلایی ایسکو برای مارسلو و ارسال زمینی این بازیکن به مقابل دروازه، موراتا دروازه دپورتیوو را به درستی باز کرد اما داور به اشتباه آفساید مدافع برزیلی را اعلام کرد تا این گل مردود شود.

دقیقه ‘۲۶: روی پاس اشتباه عجیب ژرمن لوکس، دروازه بان دپورتیوو، موراتا صاحب توپ شد و آن را به وازکز سپرد اما وینگر اسپانیایی در موقعیت تک به تک با پای چپ ضربه خوبی به توپ نزد و این موقعیت طلایی هم از دست رفت.

دقیقه ‘۳۲: موراتا فرصتی باور نکردنی را از دست داد؛ نفوذ خامس از سمت راست به داخل محوطه، پاس عرضی او به لوکاس وازکز و او هم به موراتا، مهاجم اسپانیایی را در موقعیت تک به تک کامل از فاصله ای نزدیک قرار داد اما موراتا با بدترین ضربه ممکن توپ را به صورت دروازه بان کوبید.

دقیقه ‘۳۵ (۱-۲)(فلورین آندونه): رئال مادرید بعد از فرصت سوزی های بسیار، بالاخره گل خورد؛ ارسال توپ از سمت راست، روی سینه کاکوتا فرود آمد و این بازیکن فرانسوی با ضربه ای زمینی به دهانه دروازه، توپ را مقابل پای آندونه قرار داد و این بازیکن به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

دقیقه ‘۳۹: شوت پای چپ خوب گیل از پشت محوطه با واکنش و شیرجه خوب کاسیا به کرنر رفت.

دقیقه ‘۴۳: این بار نوبت فرصت های از دست رفته برای تیم میزبان رسیده بود؛ ارسال بلند توپ از سمت راست، با دفع اشتباه کاسیا همراه شد و به سر بازیکن دپور برخورد کرد و رئال مادرید خوش شانس بود که توپ آرام آرام از کنار دروازه عبور کرد و وارد دروازه نشد.

دقیقه ‘۴۴ (۱-۳)(لوکاس وازکز): بالاخره رئال مادرید به گل سوم دست یافت؛ در حرکتی مشابه با موقعیت های قبلی، مارسلو از سمت چپ توپ را به صورت زمینی فرستاد، تکل ناقص مدافعان دپور توپ را دور نکرد تا وازکز از راه رسیده و با ضربه پای چپ آرام دروازه را باز کند.

دقیقه ‘۶۰: روی ضدحمله ای سریع، آسنسیو از میانه میدان پا به توپ حرکت زیبای دیگری را آغاز کرد و با پاس طلایی خود لوکاس را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما شوت تک ضرب این بازیکن به شکلی خطرناک و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیه ‘۶۱: باز هم حرکت زیبای انفرادی دیگری از ایسکو که چند مدافع حریف را جا گذاشت و توپ را در سمت چپ محوطه به موراتا سپرد اما ضربه زمینی این بازیکن با واکنش خوب دروازه بان راهی کرنر شد.

دقیقه ‘۶۷ (۱-۴)(خامس رودریگز): ایسکو با پاس در عمق خوب خود، موراتا را در موقعیت تک به تک قرار داد، او هم به هر زحمت از سد دروازه بان عبور کرد و سپس در زاویه ای تنگ به خامس پاس داد تا هافبک کلمبیایی دومین گل خود را وارد دروازه دپورتیوو کند.

دقیقه ‘۷۷ (۱-۵)(ایسکو): گل پنجم را ایسکو با شایستگی به ثمر رساند؛ پاس عرضی لوکاس وازکز از سمت راست محوطه، با شوت تک ضرب ایسکو که قسمت خالی دروازه را به خوبی دیده بود، به گل تبدیل شد.

دقیقه ‘۷۹: زیدان بعد از این نتیجه دست به دو تعویض همزمان زد و ماریانو به همراه کاسمیرو، جای آسنسیو و ایسکو را گرفتند.

دقیقه ‘۸۳ (۲-۵)(خوسلو): یکی دیگر از گل های خورده توسط بازیکن سابق رئال مادرید جبران شد؛ ارسال آندونه از سمت چپ با ضربه سر خوسلو وارد دروازه کاسیا شد.

دقیقه ‘۸۷ (۲-۶)(کاسمیرو): این بار هافبک برزیلی موفق به گلزنی شد؛ پاس به بیرون ماریانو از سمت چپ به پشت محوطه، با شوت محکم کاسمیرو همراه شد که دروازه بان نیز با واکنشی ضعیف نتوانست مانع ورود توپ به دروازه شود.

در نهایت رئال مادرید با کسب این پیروزی ارزشمند خارج از خانه، شمار امتیازات خود را به عدد ۷۸ رساند و فشار را روی بارسلونا حفظ کرد؛ حالا آنها ۵ بازی دیگر در لیگ خواهند داشت.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *