خانه ورزش اخبار ورزش دیبالا: بوفون شایسته فتح لیگ قهرمانان است

دیبالا: بوفون شایسته فتح لیگ قهرمانان است

0

پائولو دیبالا در آستانه بازی چهارشنبه شب یوونتوس در خانه موناکو از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان عنوان کرده انتظار بازی سختی را مقابل صدرنشین لیگ فرانسه دارد.

دیبالا به وبسایت یوفا گفته:

امسال می تواند سال ما باشد. در تمامی رقابت ها عملکرد خوبی داشتیم. فتح لیگ قهرمانان آسان نخواهد بود چون سه تیم دیگر هم مثل ما می خواهند قهرمان شوند اما ما همه تلاش خودمان را می کنیم. با فتح این جام به یکی از اهداف مان می رسیم چون من و همبازیانم جاه طلب هستیم.

تعدادی از همبازیانم که مدت طولانی در یووه بودند کاملا شایسته چنین پاداشی هستند. قهرمانی در اروپا حق بازیکنانی چون بوفون، بارزالی، کیه لینی، بونوچی و مارکیزیو است. آن ها هنوز موفق به فتح این جام نشدند و به نظر من کاملا شایستگی بالای سر بردن این جام را دارند.

ستاره آرژانتینی یوونتوس همچنین درباره بازی با موناکو گفته:

می دانم دو بازی سخت مقابل موناکو در پیش داریم. آن ها صدرنشین فرانسه هستند و عملکرد خیلی خوبی تا به اینجا داشتند. موناکو تیم قوی است و بازیکنان خوب زیادی دارد اما ما هم از بازیکنان خوبی برخوردار هستیم. بازی تماشایی خواهد شد. دیدیم که موناکو با نفرات زیاد حمله می کند و گل های زیادی بثمر می رساند اما این موجب می شود فضای خالی برای ما به وجود بیاید.

من سعی می کنم بازیکنی تیزهوش باشم که قبل از دریافت توپ تصمیم خودم را گرفته باشم چون زمان زیادی برای کار کردن با توپ ندارید. فوتبال امروزه بسیار سریع است و شما باید دائما از دفاع به حمله و برعکس تغییر وضعیت دهید. سعی می کنم بازی ها را آنالیز کنم و با نحوه بازی بازیکنان حریف آشنا شوم تا بتوانم از توانایی هایم به خصوص پای چپم به نحو احسن استفاده کنم. من تنها سعی می کنم به همبازیانم در زمین کمک کنم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *