خانه ورزش اخبار ورزش رئال مادرید ۲ – ۱ رئال بتیس؛ بازگشت به صدر جدول با سناریوی تکراری راموس

رئال مادرید ۲ – ۱ رئال بتیس؛ بازگشت به صدر جدول با سناریوی تکراری راموس

0

تیم رئال مادرید موفق شد در خانه و با نتیجه ۲-۱ از سد تیم رئال بتیس عبور کرده و با کسب ۶۲ امتیاز در روزی که بارسلونا شکست خورده بود، با یک بازی کمتر و دو امتیاز بیشتر از این تیم به صدر جدول بازگردد.

 دقیقه ‘۶: رئال مادرید با پرسینگ و فشار فوق العاده خو در نیمه زمین خود، مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت؛ روی نفوذ موراتا به داخل محوطه و پاس عرضی او به تیر دوم، رونالدو از راه رسید و با پای چپ ضربه خوبی نتوانست به توپ بزند و این فرصت مناسب با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

 دقیقه ‘۸: ارسال پاس قطری بلند به سمت چپ محوطه بتیس، روی سینه رونالدو فرود آمد و سپس شوت وی با روی پای چپ توسط آدان به کرنر فرستاده شد.

 دقیقه ‘۱۲: روی پاس مودریچ به ایسکو در پشت محوطه بتیس، این هافبک اسپانیایی با شوتی تماشایی توپ را به سمت دروازه روانه کرد که با اختلاف بسیار کم و خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

 دقیقه ‘۲۰: کاسترو، مهاجم تیم بتیس پشت محوطه رئال مادرید با ناواس تک به تک شد و در حالی که توپ از ناواس عبور کرده بود، با برخورد دو بازیکن، مهاجم بتیس نقش بر زمین شد و موقعیت از دست رفت اما داور اعتقادی به خطا نداشت؛ خطایی که می توانست به اخراج این دروازه بان منجر شود.

 دقیقه ‘۲۵ (۰-۱)(کیلور ناواس، OG): بتیس دروازه میزبان را باز کرد؛ شوت زمینی سانابریا از داخل قوس محوطه، در حالیکه در دستان این دروازه بان کاستاریکایی قرار داشت، با اشتباهی فاحش و مبتدیانه، با دست خود، وارد دروازه خودی کرد تا حساب کار ۱-۰ شود.

 دقیقه ‘۴۱ (۱-۱)(کریستیانو رونالدو): ستاره پرتغالی رئال مادرید را به گل تساوی رساند؛ ارسال مارسلو از سمت چپ با ضربه سر شیرجه ای رونالدو وارد دروازه آدان شد. این ۱۹ـمین گل وی در رقابت های لالیگا بود.

نیمه اول با وجود دامنه زیاد حملات تیم زیدان، با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا یک نیمه دیگر فرصت برای مشخص شدن سرنوشت این بازی باقی بماند.

 دقیقه ‘۶۸: در حالیکه نیمه دوم این مسابقه با حملات نصف و نیمه از سوی هر دو تیم، چندان گرم دنبال نمی شد و خطر آنچنانی روی دروازه ها پیش نیامده بود، زیدان دست به تعویض زد و لوکاس به جای خامس وارد میدان شد. لحظاتی بعد هم بنزما جای موراتا را گرفت.

 دقیقه ‘۷۲: روی پاس در عمق مودریچ برای رونالدو، ستاره پرتغالی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با ضربه ای چیپ و تماشایی دروازه آدان را باز کرد اما کمک داور در تصمیمی بحث برانگیز آفساید اعلام کرد.

 دقیقه ‘۷۸: لوکاس وازکز از سمت راست فراری را آغاز کرد اما پیچینی با کشیدن پیراهن وی، مانع از ایجاد یک موقعیت طلایی شد تا آقای لاهوز با نشان دادن کارت زرد دوم، وی را از بازی اخراج کند.

 دقیقه ‘۸۱ (۲-۱)(سرخیو راموس): باز هم همکاری راموس و کروس به گل منجر شد! کرنر ارسالی هافبک آلمانی باز هم با ضربه سر کاپیتان پیش تاخته مادریدی ها به گل تبدیل شد و باز هم یک گل پیروزی بخش بود.

 دقیقه ‘۲+۹۰: ارسال بازیکنان بتیس از سمت چپ و ضربه سر آلگریا با فوق واکنش فوق العاده ناواس برگشت داده شد تا اشتباه خود روی گل خورده در نیمه اول را جبران کند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *