خانه ورزش اخبار ورزش رئیس یوفا: داور دیدار بارسلونا و پاریسن ژرمن محروم نخواهد شد

رئیس یوفا: داور دیدار بارسلونا و پاریسن ژرمن محروم نخواهد شد

0

بارسلونا در دیدار برگشت مقابل پاریسن ژرمن موفق شد شکست ۴-۰ را با پیروزی ۶-۱ جبران کند تا به مرحله بعد مسابقات لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. داور این دیدار که قضاوت بحث بر انگیزی داشت تا چند روز تیتر نخست بسیاری از رسانه ها بود و حتی شایعاتی مبنی بر محرومیت او به گوش می رسید با این وجود رئیس یوفا در مصاحبه ای که با وبسایت as داشت اعلام کرد آیتکین محروم نخواهد شد:

اگر همه چیز به خوبی پیش نرود می توان در خصوص آن مسائل صحبت کرد اما دلیلی برای محرومیت داور وجود نخواهد داشت. محرومیت داور مثل این است که اگر بازیکنی ضربه پنالتی اش را از دست داد از دیدار بعدی محروم شود.

این صحبت در پی چند صحنه بحث برانگیز آیتکین صورت گرفته است که برخی کارشناسان تصمیم وی را اشتباه دانسته و برخی دیگر از کارشناسان تصمیمات او را درست قلمداد کرده بودند. لازم به ذکر است که پاریسی ها پس از این دیدار با شرکت در رای گیری اینترنتی خواستار تکرار این دیدار شده بودند و علاوه بر این باشگاه پاریسن ژرمن با ارسال ویدئویی مشتمل بر تمام صحنه های بحث برانگیز داوری در این دیدار اعتراض خود را به عملکرد داور این دیدار به یوفا اعلام کرده بودند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *