خانه ورزش اخبار ورزش رایولا، کلید اصلی انتقال لوکاکو به منچستریونایتد

رایولا، کلید اصلی انتقال لوکاکو به منچستریونایتد

0

تلگراف نوشته است مینو رایولا مدیر برنامه لوکاکو، نقشی محوری در انتقال این مهاجم بلژیکی به منچستریونایتد ایفا کرده است. رایولا که فصل قبل هم سه بازیکن را به یونایتد منتقل کرده بود و نقشی کلیدی در انتقال پوگبا به الدترافورد داشت و البته سود زیادی هم برد، در تابستان ۲۰۱۷ هم یکی دیگر از موکلانش را به منچستریونایتد منتقل خواهد کرد.

در شرایطی که گفته می شد لوکاکو شخصاً مایل است تا به چلسی بازگردد و کونته هم برای تقویت خط حمله اش و جایگزین کردن کاستا، لوکاکو را گزینه اول خود قرار داده است، اما به ناگهان یونایتد که پیش تر به دنبال جذب موراتا بود، وارد عمل شد و برای جذب این بازیکن با اورتون به توافق رسید. طبق اعلام تلگراف، روز دوشنبه رایولا به سران باشگاه یونایتد که رابطه نزدیکی هم با آن ها دارد، اعلام کرده است که لوکاکو در دسترس است و آن ها می توانند وی را جذب کنند، یونایتد هم که از مذاکرات با رئال مادرید برای خرید موراتا خسته شده بود و البته لوکاکو گزینه اول مورینیو بود، خیلی سریع وارد عمل شد و با پیشنهادی ۷۵ میلیون پوندی با اورتون به توافق رسید.

انتظار می رود به زودی لوکاکو با پشت سر گذاشتن تست های پزشکی، انتقالش را به منچستریونایتد نهایی کند و در تور پیش فصل، کنار سایر بازیکنان یونایتد حاضر باشد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *