خانه ورزش اخبار ورزش رایولا: دوناروما مجبور به گرفتن این تصمیم شد؛ میرابلی آدم قلدری است

رایولا: دوناروما مجبور به گرفتن این تصمیم شد؛ میرابلی آدم قلدری است

0

با اعلام تصمیم دوناروما مبنی بر عدم تمدید قرارداد با میلان، موجی از خشم از سوی هواداران میلان به سوی او ابراز شد. به طوری که شب گذشته در جریان دیدار تیم ملی زیر ۲۰ ساله های ایتالیا، به سمت دوناروما دلارهای تقلبی پرتاب شد. مینو رایولا عصر یکشنبه نشستی خبری داشته است. مینو رایولا در مورد شرایط پیش آمده گفت:

وضعیت بیش از حد خشن شده بود، پس هیچ راهی برای بازگشت وجود ندارد. ما تصمیمی گرفتیم  که آن را نمی خواستیم. تصمیمی که هیچ ارتباطی به بحث‌های مالی نداشت ما و خانواده دوناروما تهدید شدند.  هم تهدید از جانب اینکه دیگر فرصت بازی به او نخواهند داد و هم تهدید خانواده اش به مرگ! نمی توان بازیکنی را با تهدید نگه داشت. در حال حاضر  ممکن است او یک فصل را به طور کامل از دست بدهد. ما حتی در مورد پول و یا بند جدایی (که در رسانه‌ها گزارش شده بود) صحبت نکردیم، چون به ما اجازه داده نشد که تا آن حد جلو برویم، حتی نگذاشتند فکر کنیم چه چیزی برای جیجی بهتر خواهد بود.

رایولا افزود:

او آماده بود که قرارداد جدیدی امضا کند و هیچ شکی در ذهنش در این زمینه وجود نداشت. آن‌ها ما را مجبور کردند که مذاکرات را به خاطر جو ایجاد شده تعطیل کنیم. من مسئولیت این تصمیم را بر عهده می‌گیرم. این میلان بود که دوناروما را از دست داد. او به من گفت، راستش را بگویم، به نظرم با این تهدیدها به خودم و خانواده‌ام حس می‌کنم تمدید قرارداد تصمیم درستی نخواهد بود.

رایولا درباره انتقال احتمالی دوناروما به رئال مادرید یا یوونتوس گفت:

من با هیچ باشگاه بزرگی صحبت نداشته‌ام  و با هیچ باشگاهی هم توافق نکرده ام. او زمانی که ۱۴ سالش بود از یوونتوس و رئال مادرید و باشگاه های بزرگ پیشنهاد داشت، اگر می خواستم او از میلان جدا شود، خیلی وقت پیش این اتفاق رخ می داد. می توانم تضمین بدهم که هیچ انتقال سریعی در کار نخواهد بود. من حتی تاکید کرده  بودم که ما نباید اجازه بدهیم که او قراردادش به پایان برسد و عجله ای برای تمدید قراردادش وجود ندارد. می خواستیم تدریجی تصمیم بگیریم. نمی توانم با میرابلی (مدیر باشگاه میلان) کنار بیایم. او آدم قلدری است!

گفتنی است دونارومای ۱۸ ساله تا پایان فصل آینده با میلان قرارداد دارد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *