خانه ورزش اخبار ورزش روبن: ترک رئال مادرید و پیوستن به بایرن مونیخ یک قدم رو به عقب بود

روبن: ترک رئال مادرید و پیوستن به بایرن مونیخ یک قدم رو به عقب بود

0

ستاره هلندی بایرن مونیخ از پیوستن به این تیم به عنوان دشوارترین تصمیم دوران فوتبال خود نام برده است.

به گزارش وبسایت نود، آرین روبن که در تابستان ۲۰۰۹ از رئال مادرید جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست در جدیدترین مصاحبه خودش اعتراف کرده پیوستن به این تیم آلمانی در آن زمان یک قدم رو به عقب محسوب می شده است.

روبن به Fox Sports گفته:

تابستان ۲۰۰۹ با بازگشت فلورنتینو پرز به رئال مادرید و آمدن بازیکنانی چون رونالدو، کاکا، بنزما و آلونسو با مبلغی زیاد یک مقدار عجیب بود. به من و ایجنتم گفته شد که اگر رئال مرا بفروشد می تواند یک مقدار از پولی که خرج کرده را بدست آورد. در ابتدا قصد جدایی نداشتم. می توان گفت بهترین پیش فصل دوران فوتبالم را پشت سر گذاشته بودم اما باز هم فرصت بازی به من نمی رسید و برای همین مجبور شدم تصمیمی بگیرم.

تماس هایی با بایرن مونیخ برقرار شد اما باید دشوارترین تصمیم دوران فوتبالم را می گرفتم. بایرن در آن زمان برخلاف الان در میان باشگاه های تراز اول اروپا نبود. پیوستن به بایرن یک قدم رو به عقب محسوب می شد. در نهایت پیشنهاد آن ها را قبول کردم چون بایرن همه تلاش خودش برای جذب مرا کرد. حضور فن خال هم تاثیر داشت. الان یک مرد بایرنی واقعی محسوب می شوم. هشتمین فصل حضورم در اینجا را سپری می کنم و به بخشی از این باشگاه تبدیل شدم.

منبع برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *