خانه ورزش اخبار ورزش روبن: درگیری بین من و ریبری روابط ما را قوی تر کرد

روبن: درگیری بین من و ریبری روابط ما را قوی تر کرد

0

در جریان بازی تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، آرین روبن و فرانک ریبری بر سر زدن یک ضربه آزاد درگیری جزئی با هم پیدا کردند که بعدا مشخص شد ضربه ریبری باعث کبودی زیر چشم روبن شده است. این دو بازیکن اکنون می گویند که پس از آن درگیری روابط بین آن ها مستحکم تر شده است.

ریبری در مصاحبه با اسکای اسپورت آلمان درباره این اتفاق گفت:

ما دو بازیکن بزرگ و معروف هستیم و به نظرم من و روبن همیشه با هم خوب بوده ایم. برخی اوقات در فوتبال از این اتفاق ها پیش می آید. پس از آن اتفاق و در بازی مقابل وردربرمن من نزد روبن رفتم و گفتم همه چیز تمام شده است.

روبن هم درباره این اتفاق در مصاحبه با اسکای گفت:

ما همیشه با هم واقعا خوب بوده ایم و تنها یک بار بین ما درگیری رخ داد، اما این اتفاق روابط بین ما را قوی تر کرد. آن حرکت واقعا خجالت آور بود. ما مدت زمان زیادی را در کنار هم بازی کرده ایم و باتجربه تر شده ایم. بدون شک آن صحنه گویای تمامی داستان ما نیست، و واقعا این تنها اتفاق و رویداد بین ما در این ۸ سال بوده است.

این دو بازیکن که هم اکنون حدود یک دهه از حضور آن ها در بایرن مونیخ سپری می شود تاکنون ۶ قهرمانی بوندس لیگا، ۵ قهرمانی دی اف بی پوکا، قهرمانی در جام باشگاه های جهان، سوپر جام اروپا و لیگ قهرمانان اروپا را در کنار هم (از ۲۰۰۹) کسب کرده اند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *