خانه ورزش اخبار ورزش رونالدو: فصل قبل جام های بی نظیری در رئال مادرید بردم و می خواهم این روند را تکرار کنم

رونالدو: فصل قبل جام های بی نظیری در رئال مادرید بردم و می خواهم این روند را تکرار کنم

0

یک ماه پیش تیتر روزنامه ابولای پرتغال جنجال زیادی به پا کرد. این نشریه مدعی شده بود که رونالدو از شکایت اداره مالیات اسپانیا از خودش عصبانی است و به همین خاطر تصمیمی “غیرقابل برگشت” در مورد جدایی از رئال مادرید گرفته است. رونالدو که این روزها تعطیلاتش را در چین ادامه می دهد، در مورد شرایط خود به نشریه مارکا گفته است:

جام ها و افتخارات فردی که سال گذشته در رئال مادرید بردم، بی نظیر بود و می خواهم دوباره این روند را تکرار کنم. باید هر سال تلاش کنم تا بهتر شوم. فوتبال زندگی و عشق من است.

نشریه مارکا  با اتکا به جمله “می خواهم این روند را تکرار کنم” ماندن ستاره پرتغالی در رئال مادرید را حتمی دانسته است. رونالدو با توجه به حضور در جام کنفدراسیون ها دیرتر از بقیه بازیکنان رئال مادرید به اردوی  پیش فصل ملحق می شود. او در سوپرجام اروپا قطعا حضور نخواهد داشت اما تلاش می کند تا به بازی مقابل بارسلونا در سوپرجام اسپانیا برسد. رونالدو در این مصاحبه در مورد جام جهانی سال آینده هم صحبت کرده است:

حضور در جام جهانی بی نظیر است چرا که یکی از بهترین تورنمنت هاست. در حال حاضر برای صعود تلاش می کنیم اما امیدوارم که با تیم ملی پرتغال بتوانم این جام مهم را بدست بیاورم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *