رونمایی از نمایشگر جدید لنوو همراه با دستیار صوتی گوگل

این اواخر دستور صورتی گستره کاری خود را افزایش داده و همراه بیشتر تکنولوژی های جدید است این بار هم شاهد رونمایی نمایشگر های لنوو همراه با این دستار هستیم.

در نمایشگاه CES 2018، نمایشگر هوشمند لنوو (Lenovo Smart Display) در دو مدل جدید ۸ و ۱۰ اینچی رونمایی شد. این نمایشگر هوشمند مجهز به دستیار صوتی گوگل بوده که کاربرد آن را به تجربه‌ای متفاوت با دیگر رقبا تبدیل می‌کند. البته قابل درک است که می‌توان چنین قابلیت‌هایی را در اسمارتفون‌ها هم مشاهده کرد.

همان‌طور که به خوبی می‌دانید، اکنون بسیاری از اسمارتفون‌های اندرویدی از قابلیت دستیار صوتیگوگل بهره‌مندند. اما نوع کاربری و تجربه آن با یک دستگاه هوشمند صوتی کاملا متفاوت خواهد بود. در همین حال، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند به جای اسکن و تاچ از روی نمایشگر از گزینه‌ی صدا یا همان دستیار صوتی هوشمند استفاده کنند.


این نمایشگرهای هوشمند، تمام ویژگی‌هایی که دستیار صوتی گوگل داراست را پشتیبانی می‌کنند، از جمله پخش موسیقی از روی اسپیکر ۱۰ واتی لنوو.

این دستگاه یک نمایشگر-اسپیکر هوشمند لنوو بوده که به دستیار صوتی گوگل مجهز است

این نمایشگرهای جدید لنوو همچنین امکان برقراری تماس صوتی و یا تماشای ویدیو از یوتیوب را به کاربران می‌دهند. مدل ۸ اینچی آن، ۱۹۹ دلار و مدل ۱۰ اینچی، ۲۵۹ دلار قیمت‌گذاری شده است که قیمت نسبتا مقرون به صرفه‌ای محسوب می‌شود.

نمایشگر هوشمند لنوو علاوه بر اسپیکر ۱۰ واتی، دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۴ کوالکام است که مشخصا می‌توانید حدس بزنید، تقریبا دارای قدرت پردازشی یک گوشی هوشمند پرچمدار است.

تمام ویژگی‌هایی که دستیار صوتی گوگل داراست را پشتیبانی می‌کنند، از جمله پخش موسیقی از روی اسپیکر ۱۰ واتی لنوو

طبق گفته ها احتمال این می رود این نمایشگرها در اوایل تابستان در بازار عرضه شوند.

تانی کال

برگرفته از ubergizmo

تکراتو

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *