رونمایی از کیف هوشمند ضد سرقت

شاید برای شما هم پیش آمده باشد و یا حتی از اطرافیان شنیده باشید که کیف شان به سرقت رفته و مدارک مهم و مقداری پول داخل کیف بوده است؛ فردی که مورد سرقت قرار گرفته پس از آن با ضرر روبرو شده و دچار مشکلات کوچک و بزرگ خواهد شد. اما در نمایشگاه امسال کیف هوشمندی معرفی شده است که در صورت سرقت با سیستم اعلان از سرقت جلوگیری خواهد کرد.

سفر به کشورهای خارجی و مکان‌های ناشناخته همیشه افراد را در معرض خطر سرقت کیف و محتویات آنها که بیشتر شامل اطلاعات فرد و مبلغی پول می‌شود، قرار می‌دهد. کیف‌ها و کوله پشتی‌های زیادی وجود دارند که محافظت در برابر سرقت را به کاربر عرضه می‌کنند، اما اگر به دنبال امنیت بیشتری هستید CabinR به تازگی محصولی برای این منظور رونمایی کرده است.

این شرکت در نمایشگاه CES 2018 کیف‌های ضد سرقتی در مدل‌های کوله پشتی و رودوشی عرضه کرده است. چیزی که این کیف‌ها را خاص کرده، استفاده از سامانه بازشناسی با امواج رادیویی، به اختصار RFID است که صاحب کیف می‌تواند به وسیله آن مجوز باز شدن کیف با یک کارت RFID را صادر کند. اگر کسی بدون این کارت سعی در باز کردن کیف داشته باشد، صدای هشدار به صورت هوشمند پخش و کاربر را باخبر می‌کند.

کیف‌های ضد سرقت CabinR تنها یک مدل از این نمونه‌ها در بازار امروز است. مدل‌هایی برای همین منظور موجود هستند که با استفاده از قفل و زیپ‌های امن‌تر کار باز کردن کیف را مشکل می‌کنند؛ در حالی که در برخی مدل‌های دیگر از موادی در ساخت کیف استفاده شده که آنها را در مقابل برش توسط چاقو و سرقت محتویات مقاوم می‌کند.

گفته می‌شود کیف ضد سرقت CabinR علاوه بر ویژگی یاد شده دارای قابلیت‌هایی از قبیل جیب مخصوص گوشی هوشمند، مکان مخصوص برای نگهداری لپ‌تاپ، بند عینک آفتابی و درگاه شارژر جهت شارژ در حال حرکت دستگاه کاربران است. در حال حاضر این محصول برای خرید موجود نیست، اما در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۸ بر روی کیک استارتر قرار خواهد گرفت.

تانی کال

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *