خانه ورزش اخبار ورزش رکوردشکنی استقلال در دقایق مختلف بازی با تراکتورسازی

رکوردشکنی استقلال در دقایق مختلف بازی با تراکتورسازی

0

رکوردشکنی استقلال در دقایق مختلف بازی با تراکتورسازی

حساس ترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر در تبریز برگزار خواهد شد؛ دیداری که همواره جذابیت و حساسیت های خاص خود را داشته و البته بدون حاشیه هم نبوده است. اتفاقاتی که ممکن است در بیستمین تقابل لیگ برتری استقلال تهران و تراکتورسازی رخ دهد، سبب می شود که خیلی از هواداران، حتی طرفداران پرسپولیس، نیز چشم به این بازی داشته و حوادث آن را دنبال کنند.

استقلال تهران در دیدار برابر تراکتورسازی در هفته هجدهم فرصت جابجایی چندین رکورد تیمی و انفرادی را خواهد داشت. استقلال و حسین حسینی این هفته می توانند رکورد بیشترین دقایق بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ لیگ برتر را ارتقا دهند و آن را به نام خود ثبت کنند؛ رکوردی که پس از ۱۶ فصل، حدود ۱۰ روز پیش توسط پرسپولیس و بیرانوند شکسته شد و حالا استقلالی ها می خواهند در کمتر از ۱۶ روز آن را از چنگ رقیب دیرینه در بیاورند. از لحاظ آماری و رکوردشکنی، اتفاقاتی در دقایق مختلف بازی استقلال و تراکتورسازی رخ خواهد داد؛ در ادامه نگاهی به دقایق مختلف این بازی خواهیم داشت تا مشخص شود که در دقایق ذکر شده، چه رکوردی برای شفر و بازیکنانش به ثبت خواهد رسید.

00:01

در حال حاضر، بهترین رکورد استقلال در لیگ هفدهم از نظر گل نخوردن برای این تیم به دست آمده است؛ بنابراین، از اولین دقیقه این دیدار، با گذشت هر دقیقه از بازی که دروازه این تیم همچنان بسته بماند، این رکورد در هر دقیقه برای استقلال بهبود یافته و دقایق گل نخوردن این تیم افزایش می یابد.

00:07

حسین حسینی سنگربان جوان استقلال از رکورد آرمناک پطروسیان دروازه بان سابق سپاهان عبور کرده و در رده دوم برترین دروازه بانان تاریخ لیگ برتر قرار خواهد گرفت. همچنین، استقلال از رکورد تیمی سپاهان در لیگ برتر اول عبور خواهد کرد و در رده سوم تیم های دارای بیشترین زمان گل نخوردن قرار خواهد گرفت.

00:19

در این دقیقه بازیکنان شفر می توانند به رکورد دومین تیم برتر این رده بندی رسیده و در واقع به بهترین رکورد تیمی خود در تاریخ لیگ برتر دست یابند. در حال حاضر، استقلال لیگ پنجم با ۷۱۷ دقیقه، بهترین آمار این تیم در تمامی ادوار لیگ برتر به حساب می آید که بعید نیست این آمار تا چند روز دیگر جابجا شود.

00:22

اگر شرایط بازی بر وفق مراد آبی پوشان باشد و دروازه این تیم تهدید نشود، در این دقیقه از بازی مرد شماره یک این روزهای استقلال، به اولین رکورد مهم در این بازی دست می یابد و حسین حسینی با پشت سر گذاشتن دروازه بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس، به عنوان برترین دروازه بان تاریخ لیگ برتر شناخته می شود؛ در این صورت، حسین حسینی با (حداقل) ۷۲۰ دقیقه بسته نگه داشتن دروازه اش، در رده اول قرار گرفته و بیرانوند در رده دوم جای خواهد گرفت.

00:78

اگر بازیکنان خط دفاعی و دروازه بان استقلال بتوانند همانند چند بازی گذشته عملکرد موفقی داشته و تا دقیقه ۷۸ دروازه خود را بسته نگه دارند، رکورد بیشترین دقایق بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ لیگ برتر به نام آنها ثبت شده و دومین رکورد مهم در این بازی برای استقلال به دست خواهد آمد. از این به بعد، با گذشت هر دقیقه از بازی که دروازه شاگردان شفر بسته بماند، می توانند رکورد خودشان را بهبود ببخشند.

با پایان بازی و گل نخوردن آبی پوشان، رکورد این تیم در بسته نگه داشتن دروازه اش به ۷۸۸ دقیقه خواهد رسید. همچنین، حسین حسینی به عنوان رکورددار جدید در ادوار مختلف لیگ برتر به بیستمین کلین شیت خود در این رقابتها دست یافته و استقلال هم یازدهمین کلین شیت در فصل جاری را ثبت می کند. در حال حاضر، آبی پوشان تهرانی در کنار پرسپولیس با ۱۰ کلین شیت بهترین آمار در لیگ برتر هفدهم را در اختیار دارند. در صورتی که در دیگر دیدار این هفته، نفت تهران موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس شود و قفل دروازه استقلال نیز همچنان بسته بماند، آبی پوشان به تنهایی رکورد بیشترین کلین شیت در لیگ برتر هفدهم را به خود اختصاص می دهند.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *