خانه ورزش اخبار ورزش ریوالدو: اگر جای کاستا بودم به چین می‌رفتم؛ کوتینیو کاملا مناسب بارسلوناست

ریوالدو: اگر جای کاستا بودم به چین می‌رفتم؛ کوتینیو کاملا مناسب بارسلوناست

0

ریوالدوی برزیلی، طی صحبت‌هایی با اسکای، در مورد ۳ هم‌وطنش در لیگ جزیره صحبت کرده است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این اسطوره برزیلی که در طی ۵ سال حضور در بارسلونا، ۲بار قهرمان لالیگا شده و یک بار نیز توپ طلای فوتبال را کسب کرده بود، در مورد کوتینیو، دیگو کاستا و گابریل ژسوس، به اظهار نظر پرداخته است. وی در حمایت از انتقال ستاره برزیلی لیورپول به بارسلونا گفت:

به عقیده من، وی بازیکن بزرگی است و شناخت خوبی هم از نیمار دارد. ضمن اینکه آن‌ها با هم دوست هستند. به نظرم این انتقال می‌تواند رخ دهد، چرا که بارسلونا همیشه به دنبال بازیکنان بزرگ است. او قطعا می‌تواند به بارسلونا کمک کند و کاملا مناسب این تیم است.

پس از ماجراهای اخیر دیگو کاستا، درگیریش با کونته، شایعات انتقالش به لیگ چین و درنهایت بازگشت وی به تمرینات چلسی، ریوالدو در مورد وی گفت:

 در چنین شرایطی، بازیکنان به آینده خود و فرزندانشان فکر می‌کنند. این یک فرصت خاص برای یک بازیکن است. او همین حالا هم در باشگاهی بزرگ حاضر است ولی در چنین مواردی، بازیکن به فکر خودش هم خواهد بود. همان‌طور که خود باشگاه نیز به فروش وی فکر خواهد کرد، چرا که مبلغ بسیار بالایی پیشنهاد شده است. اگر من جای وی بودم، با نهایت احترام، فکر می‌کنم به چین می‌رفتم.

وی درنهایت در مورد گابریل ژسوس برزیلی که از پالمیراس و با مبلغ ۳۰ میلیون پوند به منچسترسیتی پیوسته و اخیرا به تمرینات سیتیزن‌ها اضافه شده، گفت:

او بازیکنی برای آینده است که فقط ۱۹ سال دارد. حضور در لیگ انگلیس دشوار است و وی نیز به زمان برای تطابق با محیط جدیدش خواهد داشت. اما به نظرم وی در لیگ جزیره تاریخ سازی خواهد کرد. چرا که استعداد بسیار بزرگی دارد. باید کمی درمورد وی صبور بود اما با توجه به آنچه من از وی دیدم، بازیکن بزرگی خواهد بود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *