آقای تاکایوکی کاواساکی (Takayuki Kawasaki)، نماینده شعبه ژاپنی شرکت اپیک گیمز (Epic Games)، اخیرا در مصاحبه‌ای با سایت Automaton اعلام کرده که ۲۰ عنوان ژاپنی با موتور بازیسازی Unreal Engine 4، در حال توسعه برای پلتفرم نینتندو سوییچ هستند.

آقای کاواساکی در این مصاحبه در مورد عناوین ساخته شده برای پلتفرم نینتندو سوییچ با موتور Unreal Engine 4، چنین می‌گویند.

متاسفانه به هنگام عرضه (نینتندو سوییچ)، هیچ عنوان توسعه یافته‌ای با Unreal Engine (بر روی این پلتفرم) مشاهده نکردیم، هر چند اواخر ماه مارس، Snake Pass، عنوانی که در GDC نیز قابل بازی بود، در آمریکای شمالی و اروپا منتشر شد، و همچنین در کنفرانس معرفی نینتندو سوییچ، عناوینی چون Shin Megami Tensei وجود داشتند. در ژاپن، حدود ۲۰ عنوان در حال توسعه بوده که از موتور بازیسازی Unreal Engine استفاده می‌کنند، پس به نظرم رفته رفته از این عناوین رونمایی خواهد شد.

هنگامی که از آقای کاواساکی سوال پرسیده شد که آیا این ۲۰ عنوان برای نینتندو سوییچ ساخته می‌شوند، آقای کاواساکی اینگونه پاسخ دادند.

این‌ها عناوینی هستند که از موتور بازیسازی Unreal Engine استفاه کرده، و در کشور ژاپن برای پلتفرم نینتندو سوییچ ساخته می‌شوند. شاید حتی تعداد آن‌ها (از ۲۰ عنوان هم) بیشتر باشد. و حال ما به تدریج حمایت از پلتفرم نینتندو سوییچ را، به نسخه رایگان Unreal Engine اضافه خواهیم کرد. به این ترتیب، تا زمانی که شما مجوز توسعه بازی بر روی پلتفرم نینتندو سوییچ را داشته باشید، می‌توانید حتی با نسخه رایگان Unreal Engine نیز برای این پلتفرم بازی بسازید.

در حال حاضر، تنها تعداد کمی از عناوین معرفی شده برای پلتفرم نینتندو سوییچ، از موتور بازیسازی Unreal Engine استفاده می‌کنند، همانند Bloodstained: Ritual of the Night و Shin Megami Tensei و همچنین احتمالا Dragon Quest XI. متاسفانه در مورد Dragon Quest XI نمی‌توان با اطمینان کامل نظر داد، زیرا نسخه نینتندو سوییچ این عنوان هنوز نمایش داده نشده، و مشخص نیست که این نسخه همانند نسخه پلی‌استیشن ۴ از موتور بازیسازی Unreal Engine استفاده کرده، یا آنکه شباهت بیشتری به نسخه ۲ بعدی/۳ بعدی این عنوان بر روی پلتفرم نینتندو ۳DS دارد.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *