بازیسازان ژاپنی در ساخت عناوین ترسناک مهارت بالایی دارند؛ مجموعه‌های Silent Hill و Resident Evil را می‌توان جز بهترین‌هایِ این سبک دانست و به نظر می‌رسد که این عناوین منبع الهام سازنده‌های بازی The Evil Within 2 است.

از «جان یوهانس» (John Johanas)، عضو استودیو «تانگو» (Tango)، پرسیده شده که قصد دارند بازی The Evil Within 2 با فضایی غربی بسازند یا فضایی ژاپنی؟ جان یوهانس در جواب بیان کرد:

هیچ وقت کار این گونه شروع نمی‌شود که ما از قبل تصمیم نهایی برای ساخت یک بازی ترسناک غربی گرفته باشیم. من فکر می‌کنم چون بیشتر اعضای تیم ژاپنی هستند عناصر زیادی از ژانر ترس ژاپنی در بازی دیده خواهد شد و این موضوع مخصوصا می‌تواند در مورد طراحی دشمنان خودش را نشان دهد.

آقای یوهانس ادامه داد:

برای طراحی بعضی از مکان‌ها از فضاسازی غربی الهام گرفته‌ایم. مکان درون بازی شباهت زیادی به شهرهای آمریکایی دارد. در بازی اول نیز در طراحی محیط از معماری اروپایی الهام گرفته بودیم. البته هنوز خیلی چیزها از بازی معرفی نشده‌اند و لازم است تا ویژگی‌های جدیدی به بازی The Evil Within 2 اضافه کنیم.

«پیت هاینز» (Pete Hines) نیز در تایید صحبت‌های جان یوهانس بیان کرد:

به نظر من جالب‌ترین بخش همکاری ما با استودیو Tango در ساخت دو نسخه از The Evil Within، جلسه‌های تیمی است. در این دیدارها همیشه چند تصویر از بازی یا چند تصویر هنری از بازی به ما نشان می‌دهند و همیشه با یک پاسخ از جانب ما مواجه می‌شوند: مشکل شماها چیست؟ چه کسی این ایده را داده است؟ شب‌ها  در خواب چه کابوس‌های می‌بینید؟!

وی ادامه داد:

باوکردنی نیست. ایده‌های آن‌ها تمامی ندارد. همیشه یکی وجود دارد که ایده طراحی یک هیولای عجیب را در ذهن خود دارد؛ هیولایی که شما را دنبال می‌کند و قصد جان شما را دارند و دیدن آن باعث می‌شود ترس را در تمامی سلول‌های بدن خود حس کنید.

بازی The Evil Within 2 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در تاریخ 13 اکتبر (۲۱ مهر ۱۳۹۶) عرضه می‌شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *