خانه ورزش اخبار ورزش سانچز: بودن در بارسلونا شبیه به یادگیری مجدد فوتبال است

سانچز: بودن در بارسلونا شبیه به یادگیری مجدد فوتبال است

0

مهاجم شیلیایی آرسنال که آینده نامعلومی در این تیم دارد به مدت سه سال با پیراهن بارسلونا به میدان رفته بود. او به همراه بارسلونا موفق شد به قهرمانی لالیگا و سوپر کاپ اسپانیا دست یابد و پس از آن به آرسنال ملحق شد. الکسی در مصاحبه ای که با وبسایت رسمی باشگاه آرسنال داشت در خصوص روزهای حضورش در بارسلونا صحبت کرد:

به توانایی هایم اعتماد داشتم و به آنچه که می توانستم انجام دهم آگاه بودم. حتی زمانی که ۲۲ سال سن داشتم حس نگرانی و آشفتگی را تجربه نکردم و این حس را داشتم که در خانه ام به همراه دوستانم به بازی مشغول هستم. پس از مدتی حضور در بارسلونا متوجه شدم که فوتبال را مجددا یاد می گیرم، بازی در این باشگاه تنها وابسته به توانایی حرکت با توپ و هنرنمایی با توپ نیست، در این باشگاه باید توانایی خوبی در حرکت بدون توپ نیز داشته باشید، در آن زمان مسی به عنوان مهاجم کاذب به میدان می رفت و نقش من به عنوان وینگر این بود که با حرکت بدون توپی که داشتم برای مسی فضای مناسبی ایجاد کنم.

بازی با توپ، حرکت بدون توپ، ایجاد فضای مناسب و حضور در بهترین جای ممکن همه و همه بازی بارسلونا را تشکی می دهند. حضور در بارسلونا همانند کلاس آموزشی فوق العاده ای برای من بود و در آنجا چیز های زیادی یاد گرفتم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *