خانه ورزش اخبار ورزش سمپائولی: لسترسیتی باید قهرمانیش را فراموش کند

سمپائولی: لسترسیتی باید قهرمانیش را فراموش کند

0

خورخه سمپائولی، سرمربی سویا، معتقد است زمان آن فرارسیده است که لسترسیتی قهرمانی فصل گذشته خود را به فراموشی بسپارد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، درحالی که در دور رفت مرحله لیگ قهرمانان اروپا، سویا چهارشنبه شب قرار است در ورزشگاه سانچز پیسخوان از لسترسیتی میزبانی کند، خورخه سمپائولی معتقد است روباه‌ها برای فرار از منطقه سقوط در لیگ برتر، باید قهرمانی فصل گذشته را فراموش کنند. وی به نقل از دیلی میل گفت:

ما در مورد تیمی که معجزه‌وار قهرمان لیگ شد صحبت نمی‌کنیم. شما باید در حال زندگی کنید؛ لسترسیتی فصل پیش قهرمان لیگ بود اما حالا برای فرار از سقوط می‌جنگد. آنچه بیش از همه چیز اهمیت دارد، زمان حال است. رانیری فصل گذشته به دستاوردی  خیلی فراتر از جایگاه لسترسیتی دست یافت اما گذشته دیگر اهمیت ندارد، حتی اگر درمورد اتفاق معجزه‌آسایی مثل قهرمانی لسترسیتی صحبت کنیم. فکر می‌کنم لستر فرم خوبی در لیگ ندارد و آن‌ها تردیدهای زیادی به خودشان دارند، درحالی که فصل گذشته اعتماد به نفس بسیاربالایی داشته‌اند. فصل گذشته آن‌ها در لیگ عالی بودند و این فصل نیز عملکرد بسیارخوبی در لیگ قهرمانان داشتند، به طوری که خیلی زود صعودشان قطعی شد. به همین خاطر در یک بازی رفت و برگشت، هنوز آن‌ها یک خطر جدی برای ما خواهند بود.

سمپائولی اخیرا به بارسلونا و جانشینی انریکه لینک شده بود و درعین حال، سویا نیز به او پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه کرده است. سمپائولی در این باره گفت:

بابت اینکه سویا دوست دارد قرارداد ما تمدید شود، خوشحالیم اما حالا فقط باید به شرایط موجود توجه کنیم. این بازی برای این شهر بسیار مهم است و ما دوست داریم جزو ۸ تیم برتر اروپا باشیم. این مسئله اهمیت بیشتری از قرارداد و آینده من دارد.

گفتنی است سویا مرکادو را به خاطر محرومیت و پارخا را به خاطر مصدومیت در این بازی به همراه نخواهد داشت.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *