خانه ورزش اخبار ورزش سیمئونه: امیدوارم کاراسکو با همین روند پیشرفت کند

سیمئونه: امیدوارم کاراسکو با همین روند پیشرفت کند

0

مهاجم بلژیکی سال گذشته از موناکو با قیمت ۲۰ میلیون یورو راهی اتلتی شد و در فصل نخست حضورش به شکل چرخشی در ترکیب اتلتی به میدان رفت. با این وجود وی در فصل گذشته تنها ۴ بار گلزنی کرد اما وی در فصل جاری پیشرفت چشمگیری داشته است. او تا به حال ۸ بار برای اتلتی گلزنی کرده است و ۴ پاس گل را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. با این پیشرفت چشمگیر دیگو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل سوسیه داد اعلام کرد امیدوار خواهد بود پیشرفت این بازیکن ادامه دار باشد:

یانیک از زمانی که به اتلتی پیوسته است پیشرفت چشمگیری داشته است. او فصل قبل تعداد کمتری گل زد و تعداد محدودی پاس گل داد اما او پیشرفت چشمگیری داشته است. حضور او به ما اثبات می کند که به بازیکنان مختلف با نوع بازی متفاوت نیاز داریم. او در مصاف های تک به تک عملکرد خوبی دارد و شوت های از راه دور خوبی را روانه دروازه حریف می کند. او در فصل جاری گل های بیشتری به ثمر رسانده است و امیدوارم همچنان به پیشرفت خود ادامه دهد. به حضور او احتیاج داریم و او بدل به بازیکنی حیاتی برای ما شده است. امیدواریم با همین روند به پیشرفتش ادامه دهد و همانند فصل قبل، فصل خوبی را پشت سر بگذارد.

اتلتی که با توجه به افت چشمگیر سویا بار دیگر موفق شده است به مکان سوم جدول نقل مکان کند در دیداری سخت به مصاف سوسیه داد خواهد رفت و در صورت پیروزی مقابل این تیم می تواند مطمئن باشد در پایان هفته نیز در رتبه سوم باقی خواهد ماند. با این وجود بازگشت ویلیام خوزه از مصدومیت عاملی بود که سیمئونه از آن ابراز نگرانی کرد:

جای خالی برخی از بازیکنان را به سختی می توان پر کرد.حضور ویلیام خوزه در ترکیب سوسیه داد بسیار حیاتی است. او مهاجمی خطرناک و قدرتمند است. او گزینه های خوبی در خط حمله به سوسیه داد می دهد و می تواند بازی را در خط دفاعی حریف به خوبی اداره کند. اگر او در مقابل ما به میدان برود خط حمله قدرتمند تری را مقابل خود احساس خواهیم کرد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *