خانه ورزش اخبار ورزش شاهین بیانی: امید ابراهیمی جایگزین ندارد

شاهین بیانی: امید ابراهیمی جایگزین ندارد

0

به نقل از مهر، شاهین بیانی در خصوص دیدار استقلال برابر العین امارات که دوشنبه آینده از مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: فکر می کنم العین یکی از تیم های خوب آسیاست. فوتبالی شناور، خط هافبک و حمله ای عالی باعث شده تا این تیم یکی از بزرگان آسیا شود و به قهرمانی در آسیا دست پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: استقلال اگر مانند همیشه بازی کند می تواند به راحتی این تیم را شکست دهد. آبی پوشان در هفته های اخیر نتایج قابل قبولی هم در لیگ کسب کردند و هم توانستند با اقتدار دور مقدماتی لیگ قهرمانان را پشت سر بگذارند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا نبود ابراهیمی، نورافکن و انصاری می تواند تاثیر بسزایی در عملکرد استقلال مقابل العین داشته باشد، گفت: طبیعی است که تا حدودی شرایط تیمی به هم می خورد، البته نورافکن و انصاری جانشین دارند، اما امید ابراهیمی که فصل موفقی را پشت سر گذاشته، بد موقع مصدوم شد و اعتقاد دارم جایگزینی برای او در دیدار با العین وجود نخواهد داشت.

بیانی در ادامه تصریح کرد: ابراهیمی یک بازیکن بزرگ است و با بازی هایی که در لیگ قهرمانان انجام داد نقطه قوت کادر فنی بود و سخت است که منصوریان بتواند بازیکنی را با چنین شرایطی برای این دیدار در اختیار داشته باشد. اگر چه گفته می شود شاید او بتواند مقابل العین در تهران به میدان برود که ما هم امیدواریم چنین شود، اما نبودش به استقلال ضرر خواهد زد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال باید در تهران تنها هجومی بازی کند تا به پیروزی برسد، گفت: به اعتقاد من آبی پوشان باید منطقی بازی کنند، مراقب حاشیه های بازیکنان العین باشند، عمرعبدالرحمن را مهار کنند که بازیکن فوق العاده خطرناکی است، آن موقع می توانند با در اختیار گرفتن توپ و میدان به پیروزی دست پیدا کنند.

بیانی در پایان و در خصوص حضور هواداران استقلال در ورزشگاه گفت: چه آن زمان که ما بازی می کردیم و چه حالا هواداران همیشه تاثیر بسزایی در نتیجه بازی داشتند و امیدوارم با حضور پرشورشان در ورزشگاه، بازیکنان استقلال را برای پیروزی برابر العین کمک کنند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز دوشنبه اول خردادماه از مرحله حذفی لیگ قهرمانان از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادی میزبان العین امارات خواهد بود.

 

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *