سازنده Heavy Rain و Beyond: Two Souls یعنی Quantic Dream سال گذشته بازی جدیدی را با عنوان Detroit: Become Human برای کنسول PlayStation 4 معرفی کرد. اما این ممکن است تنها بازی در حال ساخت این استدیو فرانسوی نباشد.

یکی از سایت‌های طرفدار استدیو بازی‌سازی Quantic Dream به‌تازگی در پروفایل لینکدین دو تن از فیلم‌نامه‌نویسان سابق این استدیو نکته جالبی را کشف کرده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameTransfers، آنها در رزومه کاری خود اشاره کرده‌اند که بین سالهای 2012 تا 2014 بر روی Detroit: Become Human و یک پروه معرفی نشده دیگر کار می‌کردند. با وجود اینکه پروفایل هر دو نفر واقعی به نظر می‌رسد اما تشخیص اینکه آیا روند ساخت پروژه معرفی نشده همچنان ادامه دارد یا خیر سخت است. ممکن این عنوان قبل از معرفی کنسل شده باشد.

Detroit: Become Human در جریان کنفرانس سونی در E3 2015 به طور رسمی معرفی شد و با موتور جدیدی در که ساخت آن به کار رفته به دنبال جابجا کردن مرزهای گرافیکی PlayStation 4 است. متاسفانه تاکنون اشاره‌ای به تاریخ عرضه این بازی نشده اما انتظار می‌رود که در E3 پیش‌رو جزئیات در این رابطه منتشر شود.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *