خب با نگاه تردید و شک و نه چندان مطمئن این خبر را بخوانید ولی به تازگی پیش از گزارش درآمد سه ماهه شرکت Activision، یکی از کاربران Reddit به نام Inside_Leaks ادعا کرده که اطلاعاتی از Destiny 2 دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt بنابر ادعای این فرد، این عنوان Destiny 2: Forge of Hope نام خواهد داشت و در سه ماهه چهارم سال 2017 در بازه زمانی 4 تا 18 نوامبر عرضه خواهد شد. این بازی برروی پلتفرم‌های PS4, PS4 Pro, Xbox Onee و PC عرضه خواهد شد. هنوز نسخه Scorpio بازی تایید نشده است. هم‌چنین هنوز محتویات انحصاری برای کنسول PlayStation وجود خواهد داشت ولی این بار هر سه ماه یک بار!

همچنین به صورت جالبی به نظر می‌رسد که Destiny 2 توسط موتوری جدید و نو ساخته شده تا بتوان به سرعت محتویات جدیدی توسط آن توسعه داد. علاوه بر این ظاهرا به نظر می‌رسد که Bungie هر چند وقت event هایی را (همانند بازی Overwatch) برگزار خواهد کرد. و بدین ترتیب راه‌های جدیدی برای روایت و مکانیک‌های همراه آن را معرفی خواهد کرد.

دوباره حواستان باشد که منبع این اطلاعات چندان قابل اعتماد نبوده و با دیدی محکم به این شایعه نگاه نکنید. (مخصوصا که به تازگی کاربر دیگری ادعا کرده که نمی‌توان در چنین زمانی یک موتور بازی‌سازی را از پایه طراحی و خلق کرد). گوش به زنگ باشید تا اگر اطلاعات جدید در این مورد منتشر شد، آن‌ها را از دست ندهید.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *