“راک‌استار” شرکتی است که اقدامات آنرا به هیچ عنوان نمی‌توان پیشبینی کرد، آخرین اقدام مهم آن‌ها نیز معرفی ناگهانی Red Dead Redemption 2 بود، به همین دلیل هیچ بعید نیست از این شرکت یک بازی “باز‌سازی شده” و یا “ارتقایافته” را ببینیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WWG، بر مبنا شایعات جدید، نسخه ارتقایافته عنوان L.A. Noire بر روی کنسول Nintendo Switch منتشر خواهد شد. بازی اصلی در سال 2011 عرضه شد و روایتگر داستانی جنایی در دوره تاریخی دهه 40 آمریکا بود. این بازی با توجه به ارائه تجربه‌ای غنی و عمیق در زمینه کشف حقایق و ایده‌های بکارگرفته شده در بازجویی از مظنونین، جزو عناوین تحسین شده سال قرار گرفت. براساس این شایعات جدید از منابع داخلی، L.A. Noire در اوایل سال 2018 بر روی Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

اما برخی تحلیل‌ها می‌تواند باعث شود که بر روی این شایعه خط بطلان بکشیم. روابط شرکت نینتندو و راک‌استار طی سال‌های اخیر چندان مساعد نبوده است، به طور مثال این شرکت رسما اعلام کرد بدلیل مشکلاتی که با فضا و سیاست‌های تبلیغاتی نینتندو دارد و به دنبال آن رشد ضعیف بازار این شرکت، برنامه‌ای برای انتشار Red Dead Redemption 2 بر روی Switch ندارد.

راک‌استار در گذشته برای نینتندو بازی‌های پرفروش و موفقی نظیر Grand Theft Auto: Chinatown Wars را منتشر کرده اما در طول سالیان اخیر روابط این دو شرکت رو به سردی گراییده است.

در این شرایط فعلا باید این شایعه را در آب نمک نگه داشت! اما اگر حقیقت داشته باشد شاید شرکت نینتندو در نمایشگاه E3 2017، این خبر مهم و جذاب را تایید کند.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *