با این وجود که کمپانی Take-Two در لیست شرکت‌های ترد پارتی‌ای که از نینتندو سوئیچ پشتیبانی می‌کنند قرار دارد، مطمئنا کسی انتظار نداشت که راکستار هم به پشتیبانی از این کنسول بپردازد. با این حال، به‌نظر می‌رسد آن‌ها با روشی غیر منتظره می‌خواهند برای آن بازی بسازند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GamingBolt، چند اینسایدر مشهور در انجمن NeoGAF (و همچنین توئیتر) که هرکدام در گذشته سابقه انتشار اخباری درست مربوط به نینتندو را داشته‌اند، به تازگی گفته‌اند نسخه بازسازی شده L.A. Noire برای کنسول نینتندو سوئیچ در دست ساخت قرار دارد و قرار است اواخر سال جاری منتشر شود البته این بازسازی برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم صورت می‌گیرد اما نسخه نینتندو سوئیچ خبر بزرگ و غیر منتظره‌ای بود.

حدس زده می‌شود که دلیل انتخاب چنین بازی خاصی، این بوده که بین تمام بازی‌های راکستار، L.A. Noire به دلیل سبک سنتی خود بیشتر مورد توجه مخاطبان نینتندو قرار می‌گیرد (شباهت‌های سطحی به رمان‌های تصویری مانند Ace Attorney). جدا از این‌ها، احتمالا همچنین این یکی از عناوین راکستار است که سوئیچ توانایی اجرایش را دارد و آن‌ها در کنار پورت نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، تصمیم گرفتند برروی نسخه سوئیچ هم کار کنند.

اگر این شایعه درست باقی بماند، بنابراین این بازسازی حاکی از پشتیبانی آینده راکستار از سوئیچ است؛ خصوصا اگر به موفقیت هم تبدیل شود.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *