تاکنون همه توجه و جنجالی که در داستان‌ بازی‌های Far Cry وجود دارد، بر روی یک شخصیت تمرکز کرده است. در Far Cry 3 با شخصیت دیوانه و روان‌پریش واس مونتنگرو همراه شدیم که به ما معنای دیوانگی را آموخت. در Far Cry 4 دیکتاتوری به اسم پاگان مین برای شخصیت اصلی داستان چالش ایجاد کرد. اما مثل اینکه دیگر در بازی Far Cry 5 خبری از این تمرکز واحد بر روی یک شخصیت منفی نیست.

«دن هی» (Dan Hay)، کارگردان این بازی جدید یوبی‌سافت، در مصاحبه اخیر خود در مورد تکنولوژی مورد استفاده در بازی Far Cry 5 گفت و توضیح داد تیم سازنده تا چه اندازه این بار با آن بهتر کار می‌کند که نه تنها بر روی محیط‌های طراحی شده تاثیر گذاشته، بلکه در شخصیت‌ها هم متجلی می‌شود. او گفت:

وقتی شما به ساخت یک بازی مشغول می‌شوید، دائما اشتباه می‌کنید و یاد می‌گیرید که چطور بهتر از پس چالش‌ها بر بیایید. فکر می‌کنم ما هم در حال حاضر خیلی بهتر با این تکنولوژی کار می‌کنیم. با در نظر گرفتن غنای این دنیای ساخته شده، می‌توان گفت که در حال توسعه یک اثر زیبا و گسترده هستیم.

او در ادامه در مورد شخصیت‌ها گفت:

این بار خیلی متفاوت با شخصیت‌هایمان برخورد می‌کنیم. در بازی‌های قبلی ما کلاً بر روی یک شخصیت منفی تمرکز می‌کردیم و بعد شما با آن شخصیت روبه‌ رو می‌شدید اما این بار قرار است گروهی کاملا متنوع از شخصیت‌ها را جلوی شما قرار دهیم تا لحظات خارق‌العاده‌ای در داستان آن‌ها داشته باشید.

این نگاه جدید تمام بار شخصیت‌پردازی بازی را بر روی دوش شخصیت منفی اصلی نمی‌گذارد و فضای بیشتری به دیگر کارکترهای حاضر می‌دهد. نظر شما در مورد این قضیه چیست؟ آیا برای Far Cry 5 و به خصوص نمایش آن در E3 هیجان‌زده هستید؟ این بازی در فوریه ۲۰۱۸ (بهمن ماه ۹۶) برای پی‌سی و کنسول‌های نسل فعلی عرضه خواهد شد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *