به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از vg247، برخی از کاربران در حال گزارش خم شدن کنسول Switch‌ خود بعد از مدت زمان طولانی بازی کردن در حالت Dock هستند.

کنسول Switch‌ از زمان عرضه شامل مشکلات سخت‌افزاری کوچک و بزرگی مانند سینک نشدن Joy-Con ها،‌مشکلات مربوط به Wi-Fi و باگی عجیب که باعث ایجاد سر و صدا می‌شود بوده است.

اکنون بعد از یک ماه از زمان عرضه، مشکل دیگری توسط کاربران در Reddit‌ گزارش شده است.

این مشکل مربوط به شکل و شمایل کنسول می‌شود که طبق کاربری بعد از 50 ساعت بازی کردن در حالت Dock این کنسول کمی خم می‌شود:

خوشبختانه مشکلی در عملکرد کنسول پیش نیامده است. نبود یک دیسک درایو در این موقعیت بسیار خوب می‌باشد.

من مطمئن نیستم که این مشکل بدلیل Dock بودن باشد. من بطور معمول در این حالت بازی می‌کنم و قطعا کنسول باید برای خروجی گرفتن در یک صفحه‌نمایش بزرگتر کار بیشتری انجام دهد.

شخص دیگری نیز شاهد چنین مشکلی بود:

سلام، من هم به کنسول خود نگاهی انداختم و مثل اینکه درست به همین شکل در حال خم شدن است. من با نینتندو تماس خواهم گرفت و عکس هایی می‌فرستم تا این اتفاق برای اشخاص دیگر رخ ندهد. قاعدتا بطور رایگان کنسولتان تعویض می‌شود ولی در مورد فایل های ذخیره Zelda مطمئن نیستم :(.

چیزی که این شخص بدان اشاره دارد این نکته است که فایل های ذخیره بازی ها در کنسول ذخیره می‌شوند و اگر اتفاق برای دستگاه بیفتد باید با پیشرفت‌هایتان در بازی ها خداحافظی کنید.

با این حال ممکن است این مشکل مربوط به برخی کنسول های مشکل‌دار باشد و برای همه اتفاق نیفتد:

120 ساعت در حالت Dock و با این حال هیچ مشکلی دیده نشده است.

کاربر دیگری گفت:

من به مدت 150 ساعت در حالت Dock از کنسول استفاده کردم و علیرغم گرم بودن فضای خانه‌ی من بدلیل سیستم حرارتی آن کنسول من هیچ مشکلی نداشته است. قطعا کنسول شما مشکل‌دار می‌باشد. آنرا برای تعمیر به نینتندو بفرستید. آنها یک کنسول دیگر با اطلاعات خودتان برایتان خواهند فرستاد.

پردیس گیم

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *