خانه ورزش اخبار ورزش شنبه جلسه فوری هیات مدیره استقلال/ بازی با ذوب آهن، آخرین فرصت منصوریان؟

شنبه جلسه فوری هیات مدیره استقلال/ بازی با ذوب آهن، آخرین فرصت منصوریان؟

0

رضا افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه خطاب به هواداران استقلال اعلام کرده است:« جلسه فوق العاده هیات مدیره باشگاه شنبه بعد از ظهر جهت رسیدگی به نتایج اخیر تیم استقلال و اتخاذ تصمیم مناسب، تشکیل و نتایج آن به آگاهی هواداران عزیز خواهد رسید.»

پس از بازی با زمانی، توفیقی و افتخاری هم تماس گرفتیم اما پاسخگو نبودند. به نظر می رسد که هیات مدیره بازی ذوب آهن مقابل استقلال را به عنوان فرصت آخر منصوریان اعلام کند. در فاصله ۵ روز تا بازی مقابل ذوب آهن و تیمی که امیرقلعه نویی هم سرمربی آن است، برکناری منصوریان بدون داشتن آلترناتیو، برای هیات مدیره یک ریسک بزرگ محسوب می شود.

البته ممکن است هم در این جلسه برکناری منصوریان اعلام شود اما تا بررسی رزومه های سرمربیان داخلی و خارجی جایگزین، هیات مدیره مطمئنا زمان بیشتری می خواهد و به همین دلیل ممکن است هیات مدیره تا روز چهارشنبه به منصوریان وقت بدهد. منصوریان از مهلت دو بازی که هیات مدیره به او داده بود، یک بازی را برده و یک بازی را باخته است. هیات مدیره هم آن زمان اعلام نکرد که اگر منصوریان یک بازی را ببرد و یک بازی را ببازد، چه اتفاقی می افتد.

امروز در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی هم خبر آمد که استقلال از بازیکنان خداحافظی کرده است اما محمدحسین زرندی مدیر رسانه ای استقلال خبر خداحافظی منصوریان از بازیکنان استقلال را تکذیب و دلیل غیبت منصوریان و خرمگاه در نشست خبری را بد بودن حال هر دو عنوان کرد. زرندی تاکید کرد که میک مک درموت دستیار اول علیرضا منصوریان است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *