خانه بازی اخبار صحبت های آهنگساز بازی Resident Evil 7

صحبت های آهنگساز بازی Resident Evil 7

0

ساخت صدای بازی یکی از مهمترین بخش‌ها در هر بازی ویدئویی محسوب می‌شود و نمی‌توان بازی Resident Evil 7 را جزو عناوینی قرار داد که از این قاعده مستثنی هستند برعکس، حضور موسیقی در عناوینی چون Resident Evil 7 می‌تواند بازیکنان را به ریشه‌های ترس و وحشت بازگرداند. یکی از موسیقی‌های متن اصلی Resident Evil 7، تحت عنوان Go Tell Aunt Rhody ساخته شده است که توسط برل آیوز (Burl Ives) ساخته شده است. ما در اینجا به سراغ آهنگساز بازی Resident Evil 7 رفته و مصاحبه‌ای با او تدارک دیده‌ایم.

این موسیقی توسط Michael A. Levine در نسخه جدیدی ساخته شده است و ما این شانس را داشته‌ایم تا با او مصاحبه‌ای را ترتیب دهیم؛ همچنین آقای لوین در مورد نحوه پیوستنش به تیم سازنده بازی، مدت زمانی که برروی موسیقی‌ها کار کرده است تا ترکیب نهایی بدست آید و نحوه کار کردن با دخترش برروی موسیقی‌های متن بازی Resident Evil 7 توضیحاتی را ارائه کرده است. شاید آقای لوین را به اسم نشناسید اما کارهای او برای شما بسیار آشنا خواهند بود، او برروی موسیقی متن Star Wars Detours و Kit Kat کار کرده است همچنین ترکیب گروه کر موسیقی The Simpsons به نام Spider Pig را ترتیب داده است و همچنین برروی موسیقی بتن Hunger Games: Catching Fire به نام Everybody Wants to Rule The World نیز کار کرده است. در ادامه شاهده متن مصاحبه با آقای لوین خواهید بود:

من همیشه علاقه داشته‌ام که بدانم چگونه مردم با کاری هماهنگ خواهند شد، چگونه با کپکام آشنا شدید و به تیم سازنده بازی Resident Evil 7 ملحق شدید؟

شرکت کپکام در ارتباط با نسخه Lorde قطعه Everybody Wants to Rule The World آگاهی داشت که توسط من و Lucas Cantor ساخته شده بود؛ ما این قطعه را با مجموعه تغییراتی تبدیل به چیز سیاهی کردیم و آن را پرورش دادیم، این چیزی است که آن‌ها خوششان می‌آید.

shapiro

قطعه Go Tell Aunt Rhody یک قطعه وحشت‌آور است و به‌گونه‌ای برروی آن کار شده بود که به مخاطب، آمدن وحشت را منتقل می‌کرد؛ امکان دارد در مورد تصورات خود در مورد این قطعه و بازخوردهای آن از سوی کپکام توضیحاتی را ارائه دهید؟

کپکام بدنبال بازسازی قطعه‌ای بود که به مردم القا کند دنیا به اتمام رسیده است اما بجای یک آهنگ پاپ آنها بدنبال یک چیز سنتی بودند؛ برروی این موضوع حضور ذهن داشتم چون معلمان آمریکایی به ساخت مدارس موسیقی ژاپنی در سال 1870 کمک کردند؛ معادل ژاپنی Rhody می‌شود Musunde و بیشتر ژاپنی‌ها معتقدند که این یک آهنگ ژاپنی سنتی است.

از دید فنی، شما چگونه این ترک را ساختید؟ و مجبور به چند بار تکرار و انجام تغییرات در آن شدید تا در نهایت به چیزی رسیدید که اکنون ما در بازی می‌شنویم؟

ما کارهای این قطعه را به عنوان یک تصنیف ساده‌تر آغاز کردیم که برروی چند لحظه ترسناک حاضر بود و فکر می‌کنم حدود 20 یا نسخه‌های بیشتری تهیه شدند تا به توسعه مد نظر این قطعه دست یافتیم. سرپرست اصلی خوانندگان Mariana Barreto بود که دارای صدای زیبایی بود که بی‌گناهی در آن طنین انداز بود اما بعداً بدنبال کسی گشتیم که دارای صدایی خشن‌تر و تهاجمی‌تر باشد و از شانس خوب ما توانستیم Jordan Reyne از نیوزیلند را پیدا کنیم که من فکر می‌کنم کار تماشایی را انجام داد.

آهنگساز بازی Resident Evil 7

شرکت کپکام Resident Evil 7 را در ژاپن ساخت، آیا شما قادرید به ژاپنی صحبت کنید؟ شما چگونه توانستید با این زبان و موقعیت جغرافیایی هماهنگ شوید؟

خوشبختانه یکی از عوامل من به نام Koyo Sonae ژاپنی آمریکایی است و به عنوان مترجم دو زبان فعالیت می‌کرد و از همه مهمتر به عنوان عاملی در ترجمه مفهوم فرهنگ تاثیرگذار بود. موقعیت جغرافیایی یکی از چالش‌ها منحصر بفرد در برنامه‌ریزی‌های ما بود چراکه باید زمان کارها را بین لندن که Jordan در آن قرار داشت، لس آنجس که من قرار داشتم و توکیو که عوامل سازنده در آنجا قرار داشتند هماهنگی ایجاد می‌کردیم.

Jordan_Reyne_promo_3b

شرکت کپکام چه توصیه‌هایی را پیش از شروع کار و ادامه برای شما داشت؟

موسیقی متن را ترسناک بساز! موسیقی متن را ترسناک‌تر بساز! موسیقی متن را از این هم ترسناک‌تر بساز!

چه چیزهایی را برای این پروژه آماده ساختید؟ آیا شما بازی را دیده بودید یا اقدام به اجرای آن پیش از شروع کار کرده بودید؟

در آن زمان بازی در دست ساخت قرار داشت بنابراین من با سناریو و داستان آن کار کردم. براساس خلاصه داستان ما از تکنولوژی پایینی استفاده کردیم؛ من شعرهایی را در ارتباط با داستان می‌ساختم، بدون آنکه طول آن یا رویدادهای موجود در بازی را بدانم؛ من همچنین خط سنتی مربوط به the old grey goose is dead را به everybody’s dead تغییر دادم.

شما در این پروژه با دختر خود کار کردید، چه حسی داشتید؟

همانطور که در بالا در مورد Mariana Barreto گفتم، Mari یکی از بهترین موسیقیدانانی است که من می‌شناسم و از کار کردن با او لذت بردم. زمانی که عاشق همسرم یعنی Mirette شدم و ازدواج کردیم، نمی‌دانستم که قرار است چنین پاداش بزرگی را دریافت کنم. من و Mari به‌تازگی یک EP را با یکدیگر ضبط کرده‌ایم که Samira and The Wind نام دارد و در ساخت آن از اسم میانی او یعنی Samira و اسم پایانی من یعنی Levine = Le Vent = The Wind استفاده شده است.

سری عناوین Resident Evil دارای طرفداران میلیونی است، این موضوع باعث شد تا برروی تحویل کاری که باید انجام می‌دادید فشاری برروی شما باشد؟

اگر بخواهم صادقانه بگویم، احتمالاً جهالت من در این مورد یک مزیت بوده است؛ وقتی متوجه این موضوع شدم مثل آب سردی بود که روی من ریخته باشند.

چه بازخوردهایی در مورد کار خود برروی Resident Evil 7 دریافت کردید؟

شرکت کپکام از آن بسیار تعریف کرد و طرفداران نیز بسیار مهربان بودند و چیز عجیبی دریافت نکردم.

Res7_Hall

شما برروی عناوین بزرگی کار کرده‌اید، از فیلم گرفته تا تلویزیون اما به‌نظر می‌رسد این اولین بازی ویدئویی شما بوده است؟ اگر اینطور است امکان دارد در مورد تفاوت‌های آنها توضیح دهید؟

بله این اولین بازی ویدئویی من بود. آهنگ تم بخش سرگرم کننده کار بود و مفهومی شبیه به سایر تم‌ها و تریلرهایی را داشت که در گذشته برروی آنها کار کرده بودم. وظیفه من این است که حالت‌های مختلفی را در یک کار چند ساعته به یک قطعه 3 دقیقه‌ای یا حتی کمتر تبدیل کنم، اینکار به سادگی یک پلک زدن است. به ثمر رساندن کار که توسط تیم هنرمندی شامل Akiyuki Morimoto ،Miwako Chinone ،Satoshi Hori و Cris Velasco صورت گرفته است و انعطاف خوبی را فراهم کرد و زمانی که بازیکنان تصمیم قاطع خود را بگیرند، موسیقی همچنان حس مورد نظر را انتقال خواهد داد.

در حال حاضر برروی چه چیزی کار می‌کنید که منجر به هیجان طرفداران خواهد شد؟

علاوه بر آلبوم Samira and The Wind با Mari که در قبلاً نیز ذکر کردم، من در حال ضبط آلبومی با سازهای کوبه‌ای معروف Evelyn Glennie در May هستم. من ویولن الکتریک را می‌نوازم و Evelyn نیز کار خود را به بهترین شکل ممکن صورت می‌دهد.

 

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *