خانه ورزش اخبار ورزش عباسی: در این فوتبال ناعادلانه باید هم به ما اَنگ داشتن جادوگر بزنند

عباسی: در این فوتبال ناعادلانه باید هم به ما اَنگ داشتن جادوگر بزنند

0

محمدرضا عباسی درباره آخرین وضعیت تیم سیاه‌جامگان پیش از دیدار مقابل آینده سازان برق فارس در جام حذفی، اظهار داشت: بچه‌ها تمرینات خیلی خوبی را پشت سرمی‌گذارند. امیدواریم مقابل آینده سازان نتیجه مناسبی را بگیریم و شروع محکمی در جام حذفی داشته باشیم. جام حذفی هم به هر حال جام شگفتی‌هاست. اینکه من بخواهم بگویم که می‌خواهیم در این مسابقات قهرمان شویم، حرف درستی نیست. ما تا هر جا که می‌توانیم جلو می‌رویم. اصلاً شاید این تیم یقه‌مان را در همین گام اول بگیرد.

وی با اشاره به روند تیم سیاه‌جامگان در لیگ برتر، خاطرنشان کرد: تیم‌مان با وجود جوانی تا این لحظه نتایج خوبی گرفته است. ما البته می‌توانستیم سه چهار امتیاز بیشتر از این داشته باشیم، اما استفاده از بازیکنان جوان تاوان دارد. میثاقیان هم تاوان این جوانگرایی را می‌دهد. تا این بچه‌ها جا بیفتند، طول می‌کشد. امیدواریم رتبه‌ای بهتر از سال قبل کسب کنیم. همین که حداقل در بین کاندیدای سقوط به دسته یک نباشیم، یعنی رشد کردیم.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در مورد بحث دستگیری جادوگر در این تیم گفت: این بحث اصلاً پایه و اساس نداشت. هیچ مرجعی وجود نداشت که وجود جادوگر را تأیید کند. ما بخش خصوصی هستیم و پشتوانه‌ای نداریم که حمایت کند. مجبوریم این‌ها را هم تحمل کنیم. در این فوتبال نابرابر و ناعادلانه باید هم این‌طور باشد و به ما اَنگ استفاده از جادوگر بزنند. این را می‌گذاریم به حساب بی‌عدالتی فوتبال. ما در این فوتبال خیلی مظلوم هستیم، چون تنها تیمی به‌حساب می‌آییم که باشگاه را خانوادگی اداره می‌کنیم. خیلی‌ها ما را دوست ندارند و می‌خواهد چوب لای چرخ‌مان بگذارند، اما زمانی که ما می‌خواستیم وارد این گود شویم، پیه همه‌چیز را به تن‌مان مالیدیم. تا زمانی که امام رضا (ع) بخواهد، در این گود می‌مانیم و هر وقت هم نخواهد، می‌رویم. تا الان امام رضا (ع) کمک کرده است.

عباسی یادآور شد: بی‌عدالتی فوتبال یعنی اینکه همه امکانات به‌صورت یکسان بین تیم‌ها تقسیم نشده است. یک تیم به دولت دسترسی دارد و از بیت‌المال استفاده می‌کند، اما بقیه تیم‌ها مشکل مالی دارند. همه مردم ایران در بیت‌المال سهم دارند، اما ما باید در این شرایط نابرابر بجنگیم. این جنگ، جنگ «دارا و ندار» است. وقتی توانمندی ما برابر نیست، در میدان هم برابر نخواهیم بود. ما با یک بودجه محدود با تیم‌هایی می‌جنگیم که بودجه نامحدود دارند. همین تیم همشهری خودمان (پدیده) توانمندی مالی زیادی دارد. آنها هر چیزی دل‌شان می‌خواهد، دارند. اگر قرار است همه تیم‌ها دولتی شوند، ما هم دولتی شویم دیگر. این چه‌کاری است؟ همه از بیت‌المال استفاده می‌کنند، اما ما چون خصوصی هستیم، نمی‌توانیم؟!

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *