نسخه‌ی جدید مجموعه بازی‌های محبوب Resident Evil، یعنی Resident Evil 7، پس از عرضه در ماه ژانویه‌ی میلادی گذشته با استقبال بالای طرفداران و منتقدان همراه شد و توانست با تمرکز بر روی سبک «ترسناک» به جای «اکشن» بیشتر که در نسخه‌های قبلی آن نمود زیادی داشت، به یک موفقیت قابل توجه برای شرکت «کپکام» (CapCom) تبدیل شود. در حال حاضر عرضه‌ی بسته‌های الحاقی رایگانی برای این عنوان برنامه‌ریزی شده که اخیراً مطلع شدیم انتشار آن به تعویق افتاده است.

در حال حاضر انتشار دو بسته الحاقی برای بازی Resident Evil 7 که با نام‌های محتوای ممنوعه (Banned Footage) جلد یک و جلد دوم شناخته می‌شوند، در برنامه قرار دارد. دومین بسته الحاقی یک ماموریت داستانی جدید با محوریت شخصیت محبوب کریس ردفیلد (Chris Redfield) است که با نام Not A Hero شناخته می‌شود. اگرچه تابدین لحظه تاریخ انتشار این بسته الحاقی مشخص نشده بود، اما اخیراً مطلع شدیم که عرضه‌ی این بسته الحاقی به تعویق افتاده است.

تهیه‌کننده و کارگردان بازی Resident Evil 7 با انتشار ویدئویی در کانال رسمی سری بازی‌های Resident Evil در سرویس اشتراک ویدئوی یوتیوب خبر از این تاخیر دادند. در این ویدئو، آن‌ها اعلام کردند که بسته الحاقی Not A Hero که پیش از این قرار بود در بهار سال جاری در دسترس قرار بگیرد، با تاخیر مواجه شده است و در زمانی نامشخص عرضه خواهد شد.

آن‌ها در خصوص دلیل این تاخیر بیان داشتند که در راستای رسیدن به سطح کیفی بالای نسخه‌ی اصلی که با ستایش طرفداران همراه بود، این تصمیم را اتخاذ کرده‌اند. تیم توسعه برای رسیدن به این هدف نیاز به زمان بیشتری داشته که به همین منظور شرکت «کپکام» اقدام به تاخیر عرضه‌ی این بسته الحاقی کرده است.

اگرچه هنوز تا پایان فصل بهار حدود دو ماه زمان مانده است، اما نمی‌توان انتظار انتشار بسته الحاقی Not A Hero را تا پایان ماه ژوئن میلادی برای بازی Resident Evil 7 داشت. از سوی دیگر، از آنجایی که دو ماه می و ژوئن برای برخی شرکت‌ها جزوی از فصل تابستان محسوب می‌شوند، انتشار این بسته الحاقی در یکی از این دو ماه، شگفتی‌ساز نخواهد بود. بنابراین می‌توان امیدوار بود که شرکت «کپکام» در راستای سورپرایز کردن طرفداران این مجموعه، اقدام به انتشار بسته الحاقی Not A Hero در جریان نمایشگاه E3 2017 کند. البته باید منتظر نشر جزئیات بیشتری در این رابطه بمانیم و این گفته‌ها تنها یک حدس و گمان است. در حال حاضر بازی Resident Evil 7 برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *