خانه ورزش اخبار ورزش علی کریمی با نفت تهران به توافق رسید

علی کریمی با نفت تهران به توافق رسید

0

علی کریمی پس از جلسه با  مسئولان باشگاه نفت تهران برای قبول هدایت این تیم در لیگ هفدهم به توافق رسید.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران در گفت و گو با سایت برنامه نود با اعلام این خبر  افزود: علی کریمی گزینه نهایی مسئولان باشگاه نفت تهران است، وی هم اکنون در محل باشگاه حضور دارد و جلسه با او ادامه دارد.

وی ادامه داد: طرفین پیش از این طی روزهای گذشته هم جلسه ای برگزار کردند و جلسه امروز جلسه نهایی است که از ظهر امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد و بر سر جزییات در حال مذاکره هستند. تمرکز کریمی در جلسات بیشتر روی مسائلی است که منجر به موفقیت تیم شود که این رفتار او قابل تحسین است.

سخنگوی باشگاه نفت افزود: کریمی یک ماه پیش هم گزینه جدی ما بود که بین طرفین توافق انجام نشد اما این بار با رفع برخی مشکلات با شرایط جدیدی وارد مذاکره شدیم که به نتیجه منجر شد. حمید استیلی هم از دیگر گزینه های جدی نفت بود که به توافق نرسیدیم و امیدواریم بتوانیم از تجارب ایشان در زمینه های دیگر استفاده کنیم. افشین پیروانی هم از دیگر گزینه های نفت بود که توافق با او انجام نشد.

وی در پایان گفت: توافق کلی با علی کریمی انجام شده ولی هنوز قراردادی امضا نشده و جلسه ادامه دارد و بعد از توافقات نهایی قرارداد آماده شده و امضا خواهد شد. امضای قرارداد امروز انجام نمی شود چراکه متن قرارداد باید آماده شده و به تایید طرفین برسد و احتمالا فردا انجام خواهد شد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *