به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247 به تازگی استودیو Ninja Theory در توییتر رسمی خود اطلاعات جدیدی از آخرین عنوان در دست ساخت خود یعنی Hellbladee منتشر کرده است.

بله! ما به سختی در تلاشیم تا Hellblade را عرضه کرده و آن را با شما به اشتراک بگذاریم. پشتیبانی شما از ما شگفت‌انگیز بوده است.

NinjaTheory (@NinjaTheory) February 1, 2017

آیا در این که این بازی عرضه خواهد شد شک و تردیدی وجود داشت؟ صراحتا بله! عنوان AAA و مستقل استودیو Ninja Theory یعنی Hellblade اولین بار در آگوست سال 2014 معرفی شد و سپس تا سال 2015 که اعلام شد بازی در سال 2016 عرضه خواهد شد، در سکوت خبری به سر برد. خب این اتفاق نیافتاد و Hellblade برای عرضه در 2017 تاخیر خورد.

مساله فقط تاخیر و چرخه ساخت طولانی یک بازی که احتمالا حجم یک عنوان مستقل را دارد، نیست؛ به نظر می‌رسد هربار که Ninja Theory این بازی را تاخیر می‌زند، یک فرم جدید و شگفت‌انگیز از تکنولوژی برای بازی ابداع می‌کند. چگونه این استودیو می‌تواند با صرف بودجه‌ای اندک تکنولوژی موشن‌کپچر را به خوبی پیاده کرده، انیمیشن‌های صورت را دو برابر کرده و با Epic جهت ساخت صحنه‌های سینماتیک با استفاده از موشن‌کپچر همکاری کند، چیز هایی هستند که واقعا نمی‌دانیم.

عنوان Hellblade توسط تیمی بسیار کوچک و با بودجه‌ای اندک ساخته می‌شود و با این حال حداقل در تریلرهایش زیبا به نظر می‌رسد. به گفته بعضی از منابع سیستم مبارزات بازی نیز بسیار خوب پیاده‌سازی شده است.

عنوان Hellblade تا پایان سال جاری میلادی برروی پلتفرم‌های PS4 و PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *