امروز “فیل اسپنسر” (Phil Spencer)، رئیس بخش اکس‌باکس کمپانی مایکروسافت، در توییتر تایید کرد که Resident Evil 7 از عناوین سرویس Xbox Play Anywhere خواهد بود.

پشتیبانی Resident Evil 7 از سرویس Xbox Play Anywhere این امکان را به بازیکنان می‌دهد که در صورت خریداری نسخه دیجیتالی بازی بر روی Xbox One یا PC بتوانند به آن بر روی هر دو پلتفرم دسترسی داشته باشند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، به لطف این سرویس تمامی پیشرفت‌ها، محتویات اضافی، امتیازها و دستاوردهای بازیکنان بر روی هر دو پلتفرم تقسیم خواهد شد بنابراین شما می‌توانید بازی را بر روی یک سیستم آغاز کرده و بر روی سیستمی دیگر ادامه دهید بدون آنکه مجبور به شروع دوباره باشید. لازم به ذکر است که این قابلیت تنها مختص نسخه ویندوز 10 عنوان Resident Evil 7 است.

Resident Evil 7 تنها عنوان مستقل Xbox Play Anywhere نمی‌باشد چرا که پیش از این دو بازی Astroneer و Everspace نیز بر روی این سرویس عرضه شده‌اند. از جمله عناوین مایکروسافت که از این سرویس پشتیبانی می‌کنند نیز عبارت است از Gears of War 4 ،Forza Horizon 3 ،ReCore. عناوین آینده مایکروسافت شامل Halo Wars 2 ،Sea of Thieves ،Crackdown 3 و State of Decay 2 نیز از این سیستم پشتیبانی خواهند کرد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *