استودیو Spike Chunsoft سازنده بازی مشهور 428: Fuusa Sareta Shibuya de از نسخه محلی‌سازی شده این عنوان برای انتشار در غرب با نام 428: Shibuya Scramble پرده‌برداری کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، این بازی در سبک visual novel است و قرار است در بهار 2018 بر روی  PlayStation 4 و PC منتشر گردد.

428: Shibuya Scramble در سال 2008 بر روی Wii و در سال 2009 بر روی PSP منتشر شده بود و به شکل کلی این بازی یکی از بهترین تجربیات سبک داستان‌گویی تعاملی و visual novel محسوب می‌شود که اکنون دارندگان PS4 و PC شانس این را دارند که آنرا در سال اینده تجربه کنند.

داستان بازی از این قرار است که طی یک آدم‌ربایی در خیابان Shibuya، پنج نفر در یک جا جمع می‌شوند. این افراد از پنج شغل و طبقه اجتماعی مختلف هستند، نظیر رئیس یک باند قاچاق، یک روزنامه‌نگار، یک کاراگاه پلیس، یک تولیدکننده مشهور دارو و … که بر حسب این اتفاق مجبور می‌شوند در یک جا جمع شوند. حال داستان عمیق بازی با روایت زمان حال و گذشته این شخصیت‌ها و حل کردن راز و رمز علت برخورد آن‌ها با هم آغاز می‌شود …

این بازی از بازیگران واقعی استفاده می‌کند و نوع قالب ارائه آن نیز بصورت live action بوده و به نوعی می‌توان آنرا کاملا فیلمی دانست که به شکل تعاملی جلو می‌رود. همچنین بازی بیش از 50 پایان مختلف دارد.

428: Shibuya Scramble با بازخوردهای بسیار مثبتی در ژاپن مواجه شد. این بازی در مجله فامیتسو توانست امتیازات کامل را دریافت کند تا یکی از برترین عناوین visual novel تاریخ لقب گیرد. در هر صورت برای علاقه‌مندان به این ژانر، تجربه 428 کاملا واجب به نظر می‌رسد. همانطور که گفته شد این بازی در بهار سال 2018 بر روی PS4 و PC منتشر خواهد شد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *