خانه ورزش اخبار ورزش عکس نوشت/ لیگ برتر اولی‌ها؛ سه بازیکنی که برای اولین بار در لیگ برتر بازی کردند

عکس نوشت/ لیگ برتر اولی‌ها؛ سه بازیکنی که برای اولین بار در لیگ برتر بازی کردند

0

در دیدار امروز نفت و پرسپولیس تهران، سه بازیکن جوان برای اولین بار در یک دیدار لیگ برتر به میدان رفتند.

به گزارش خبرنگار وبسایت نود، دیدار نفت و پرسپولیس تهران از هفته بیست و سوم لیگ برتر، امروز در شرایطی برگزار شد که در این مسابقه، سه بازیکن جوان برای نخستین بار حضور در لیگ برتر را تجربه کردند.

نادر صفرزایی و شهاب عادلی از نفت و احسان علوان‌زاده از پرسپولیس سه بازیکنی بودند که امروز برای اولین بار تجربه بازی در یک دیدار از لیگ برتر را کسب کردند.

نکته قابل توجه در این رابطه، دقایق کم حضور صفرزایی در زمین است. نادر صفرزایی گلر اصلی نفت در بازی امروز، تنها بعد از ۵ دقیقه از شروع بازی، به دلیل خطای هند در بیرون محوطه جریمه از زمین اخراج شد تا اولین تجربه او در لیگ برتر، تبدیل به تلخ‌ترین تجربه دوران بازی او شود. بعد از اخراج صفرزایی از زمین، شهاب عادلی سنگربان دوم نفت در دیدار امروز که او هم تا قبل از این بازی سابقه حضور در لیگ برتر را نداشت، به زمین آمد تا به این ترتیب او هم برای اولین حضور در لیگ برتر را تجربه کرده باشد.

احسان علون‌زاده، هافبک کناری جوان پرسپولیس نیز که از ابتدای فصل تاکنون، تنها در یک بازی جام حذفی مقابل قشقایی برای پرسپولیس به میدان رفته بود، امروز در دقیقه ۷۰ به جای سامان نریمان جهان به زمین رفت تا او هم اولین بازی خود در لیگ برتر را تجربه کند. علون‌زاده در مدت زمان حضور خود در زمین عملکرد نسبتاً خوبی داشت و نه تنها در دو صحنه شانس گلزنی داشت، بلکه در اولین حرکت پا به توپ خود، یک فرصت خوب را برای مهاجمان پرسپولیس مهیا کرد که با بی‌دقتی علیپور از دست رفت.

گفتنی است که رضا کرملاچعب دیگر بازیکن جوان پرسپولیس نیز امروز برای نخستین بار با لباس این تیم در لیگ برتر به میدان رفت. کرملاچعب البته پیش از این در لباس تیم نفت مسجد سلیمان، تجربه حضور در لیگ برتر را کسب کرده بود.

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *