خانه ورزش اخبار ورزش غیر رسمی؛ داگلاس کاستا به یوونتوس پیوست

غیر رسمی؛ داگلاس کاستا به یوونتوس پیوست

0

داگلاس کاستا پس از حضوری ۲ ساله در بوندس راهی سری آ می شود. رسانه های آلمان از جمله بیلد از توافقات نهایی میان بایرن مونیخ و یوونتوس برای انتقال داگلاس کاستا خبر می دهند. طبق ادعای بیلد قهرمان سری آ برای انتقال این بازیکن ۲۷ ساله ۴۰ میلیون یورو به بایرن مونیخ خواهد پرداخت، هر چند تعدادی دیگر از رسانه های آلمان می گویند که بایرن مونیخ هنوز بر سر مبلغ انتقال به توافق نرسیده و از طرف ایتالیایی ۵۰ میلیون یورو درخواست کرده است.

در روزهای اخیر مسئولان باشگاه یوونتوس از جمله ماروتا به صورت رسمی از انجام مذاکرات با اینجنت کاستا خبر دادند و پس از توافق با بازیکن اکنون نوبت دو باشگاه است که بر سر مسائل مالی به توافقات نهایی دست یابند.

کاستا تابستان ۲۰۱۵ با انتقالی ۳۵ میلیون یورویی از شاختار به بایرن مونیخ پیوست و فصل گذشته به دلیل مصدومیت های پیاپی هرگز نتوانست فرم قبلی خود را مجددا نشان دهد.

جیانلوکا دی مارتزیو کارشناس ایتالیایی اسکای معتقد می گوید که دو باشگاه هنوز به توافقات نهایی دست نیافته اند و درخواست دو باشگاه ۱۰ میلیون یورو تفاوت دارد. در هر صورت می توان تصور کرد که کاستا دیگر در بایرن مونیخ بازی نخواهد کرد و طی روزهای آینده به عنوان بازیکن جدید یوونتوس به رسانه ها معرفی می شود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *