کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده فیلم Apocalypse Now یعنی “فرانسیس فورد کاپولا” (Francis Ford Coppola) همراه با تیمی از بازی‌سازان حرفه‌ای به تازگی در وبسایت کیک استارتر کمپینی را جهت ساخت بازی اقتباسی این فیلم محصول سال 1979 ایجاد کرده‌اند، هدف اولیه این کمپین جمع آوری 900,000 دلار است.

این بازی قرار است توسط “مونتگمری مارکلند” (Montgomery Markland) کارگردانی شود، تهیه نیز “لارنس لیبرتی” (Lawrence Liberty) خواهد بود و داستان نیز قرار است توسط “راب آتن” (Rob Autenn) به نگارش در آید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gematsu، بازی Apocalypse Now یک نقش آفرینی ترسناک روانشناسانه و درگیر کننده خواهد بود و توسط خالقان، طراحان، کارگردانان، نویسندگان و تهیه‌کنندگان عناوینی چون Fallout: New Vegas ،Pillars of Eternity ،The Witcher ،Neverwinter Nights 2 و … ساخته خواهد شد.

کاپولا در یک بیانیه مطبوعاتی در مورد پروژه جدید خود گفته است: “چهل سال قبل خود را برای ساخت یک تصویر هنری شخصی آماده کردم که امیدوار بودم بتواند تا سال‌ها بعد نسل‌های مختلف تماشاچیان را تحت تاثیر قرار دهد. امروز، به تیمی بی‌باک محلق شده‌ام که می‌خواهند تجربه‌ای تعاملی از Apocalypse Now را بسازند، جایی که شما در نقش کاپیتان بنیامین ویلارد پس زمینه خشن جنگ ویتنام را تجربه خواهید کرد. من رشد بازی‌های ویدیویی در روایت معنادار داستان‌ها را مشاهده کرده‌ام و برای تجربه فرصت‌های بیشتر برای Apocalypse Now در پلتفرم و نسلی جدید هیجان‌زده هستم.”

در صورت جمع آوری مبلغ اولیه بازی بر روی رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اگر مبلغ بدست آمده حداقل به 2.5 میلیون دلار برسد بازی برای کنسول‌ها نیز ساخته می‌شود و در صورت رسیدن به 3 میلیون دلار همچنین به واقعیت مجازی نیز خواهد آمد.

پردیس گیم

  • Apocalypse Now

    نقد فیلم Apocalypse Now – اینک آخرالزمان

    نقد فیلم Apocalypse Now – اینک آخرالزمان سینمای جنگ‌محور، همیشه به سبب داشتن لحظه‌ها…
  • معرفی بازی ترسناک Apocalypse Now

    اخیرا اعلام شده که قرار است یک بازی ویدیویی بر اساس فیلم Apocalypse Now ساخته شود. Apocaly…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *