خانه ورزش اخبار ورزش فرصت طلایی شفر در استقلال

فرصت طلایی شفر در استقلال

0

فرصت طلایی شفر در استقلال

بازی‌های متوالی استقلال در تهران فرصت خوبی است که شفر هم خودش را دوباره اثبات کند و هم استقلال را احیا کند. در حال حاضر، هر دو حال و روز خوبی ندارند و از آخرین موفقیت‌شان، مدت‌هاست که می‌گذرد. ولی شرایط برای احیای هر دو فراهم است.

شفر اگر می‌خواهد به سرنوشت منصوریان دچار نشود، باید از امتیاز بازی‌های خانگی بهره بهتری ببرد. سال قبل منصوریان در بازی‌های خارج از خانه امتیاز بیشتری گرفته بود نسبت به بازی‌های خانگی. شفر اگر تبحری در کسب امتیازات خانگی داشته باشد، فرصت خوبی پیش‌روی‌اش است.

از نکات جالب این نیم‌فصل استقلال، تعداد بازی‌های خارج از تهران‌اش است. استقلال در پانزده دیدار نیم‌فصل اول فقط چهار بار از پایتخت خارج می‌شود. منصوریان در هفت مسابقه‌ای که در این فصل روی نیمکت استقلال نشست، این تیم فقط دو مرتبه از تهران خارج شد. در دیدار نخست مقابل نفت به آبادان رفته بود و در هفته ششم هم برای بازی با پارس‌جنوبی‌جم به این شهر سفر کرد. پنج بازی دیگر استقلال در تهران برگزار شده بود. استقلال در هفته هشتم هم روزی که مربی موقت داشت، برای بازی با سپیدرود به رشت رفت. حالا هفت هفته دیگر تا پایان نیم‌فصل زمان باقی مانده. هفت مسابقه‌ای که شفر به‌جز تهران، فقط مشهد را می‌بیند.

استقلال در این هفته در آزادی مقابل فولاد قرار می‌گیرد. در هفته دهم مهمان دربی است که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. در هفته یازدهم استقلال دوباره میزبان می‌شود و با نفت تهران بازی می‌کند. بعد از آن استقلال برای آخرین بار تا پایان نیم‌فصل از تهران خارج می‌شود و مقابل سیاه‌جامگان به میدان می‌رود. استقلال در هفته سیزدهم هم با گسترش‌فولاد در تهران بازی دارد. بازی بعدی استقلال مقابل پیکان است که آن مهمانی استقلال هم در تهران برگزار می‌شود و استقلال برای بازی با پیکان، لازم نیست که از تهران خارج شود. در آخرین مسابقه نیم‌فصل باز هم استقلال میزبان است و با سپاهان دیدار می‌کند.

شفر برای تغییر سرنوشت خودش و استقلال، باید از این فرصت طلایی استفاده کند. شفر در هشت بازی آینده استقلال، فقط یک بار به شهری خارج از تهران سفر می‌کند. یعنی حتی در دیدار نخست نیم‌فصل دوم هم این تیم در آزادی میزبان نفت آبادان است. اوضاع در نیم فصل دوم انقدر به کام شفر و استقلال نیست. این تیم در هفته‌های دوم و سوم باید در اهواز و تبریز بازی کند. خستگی سفرهای متوالی شاید بلای جان استقلال شود. شفر برای ماندگاری در استقلال، باید از این فرصت طلایی استفاده کند.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *